Gå til innhold

Bursdagsgave til pjokken - noe som varer?


Hvalrosskreppa

Anbefalte innlegg

Vi sliter litt med å finne en fin bursdagsgave til 1års-dagen her i huset. Vi vil ikke være storflotte, han skjønner ikke bursdagskonseptet ennå. Men vi vil gjerne finne på noe som varer litt. Noen med massemasse ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til mitt første barn kjøpte jeg potte til ett års dagen og sko. Potta ble brukt en del , først til å ha på hode etterhvert begynte hun og øve på den. Skoene hadde hun bruk for like etter bursdagen. Til han som blir ett nå i mai har vi tenkt og kjøpe bunadsølje, bestemor strikker bunad. blir sikkert en liten ting til, han liker og skru på ting, så må vel prøve og finne noe slikt. Til en venninne av meg har jeg brukt og kjøpe eventyrbøker til hennes barn når de fyller ett år. Duplo er jo fine leker som de kan ha i mange år. her er duplo allerede en stor hit, har arvet etter storesøster, så kanskje han kan ønske seg noe nytt til det. Sklie er også morrsomt. lillegutt har arvet etter storesøster, hun hadde morro av den lenge og gutten synes allerede det er gøy og skli ned.

 

For og summere litt da potte, sko, eventyrbøker, smykke, duplo, sklie.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kjøpe trehjulssykkel med belte og styrehåndtak bak, den kan han ha glede av i mange år, andre forslag som vi ønsker oss(og regner med vi får) sandkasse med lokk, babyhuske/sklie, basseng, gåvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her har det ikke vært lett å finne på noe da han har arvet nesten alt etter storesøster. Men han fikk sammen med storesøster ettersom hun fylte 4 år nå så fikk de ett huskestativ sammen.

Så hun fikk sin huske og huskestativet til sin bursdag og han skal nå få sin baby huske som vi henger opp ved siden av i dag.

 

Eller så vet jeg han får en stor leke bil til å ha ute som han kan gå bak og dytte nå som han liker å gå litt. Fin å ha i sandkassen og rundt i hagen og hjelpe mamma med å luke og legge oppi lasteplanet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en finfin gave det! Her har endelig funnet ut at han skal få ny seng med ordentlig madrass. Han får den ikke på dagen, men det blir da gaven. Ellers så skal vi ha navnefest om litt over en måned, og da får han.... et eller annet. Tror det blir fot/håndavtrykk med ramme. Hadde egentlig tenkt å bruke det som bursdagsgave, men så "dukket" denne navnefesten opp da:P

 

Æææhh... han blir et år i morgen. Helt sært å tenke på at på denne tiden hadde jeg ligget på sykehuset i tre hele dager og bare ventet. Men han er biltt stor og verdens fineste - selvsagt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...