Gå til innhold

Har fått bhg plass.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Så i august skal jr begynne i barnehagen sammen med sin storesøster. Hun går der nå om dagen så hun skal passe på lille bror når han begynner sier hun.

 

Så nå må jeg ut på jobbmarkedet og se hva ejg finner på til høsten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

her har det tatt litt tid før vi har fått svar fra barnehegen, men jo nå har det blitt plass. Helt topp, ingen søsken i barnehagen for storesøster begynner på skole. Dessuten skal lillegutt begynne i en helt annen barnehage enn henne. De har dyr i den barnehagen han skal gå og de satser på og være ekstra mye ute.( noe jeg tror passer en svært aktiv krabat godt) Og barnehagen har et helt supert opplegg rundt barna. Gleder meg til og la han begynne. Han kjeder seg litt hjemme innimellom tror jeg. Når han er med i storesøster sin barnehage durer han rudt og hilser på store og små. Barnehagen han skal begynne i er åpen fra 0630 - 1630, noe som er helt topp siden både gubben og jeg ofte begynner kl 07 på jobb. Den barnehagen har egen minibuss og mot en liten avgift kan de komme og hente barnet hjemme! Dette er en privat barnehage koster 2500 + 250 i mat penger (100% plass) ikke akkurat billig, men men tror han får det topp og da er mor fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...