Gå til innhold

Kjære dere som har tatt brystreduksjon: Hvilken bh-størrelse hadde du før reduksjonen?


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Og hvilken størrelse har du nå? Er du fornøyd?

 

Jeg har enormt lyst til å redusere brystene etter at amme-tiden er over, blir så sliten av disse brystene. Bruker 75 H som ammende, ellers 75 G. Det vil si, vi får se hvordan sluttresultatet blir etter nok en runde med pupping....:-)

 

Er 75 G "for smått" til å få det dekket, eller kan jeg ha håp om å kanskje få reduksjonen helt eller delvis betalt?

Hvis jeg må betale selv; hva koster en slik operasjon? Og kan noen i såfall anbefale en bra klinikk/dyktig kirurg? Bor i Midt-Norge:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en DD-E og fikk det dekket , så du har nok gode sjanser for det. Lell om du bur i Midt- Norge anbefaler jeg deg å søke fritt sykehusvalg og la deg operere på Colosseunklinikken i Oslo. De har et veldig godt rykte og selv er jeg suuuper fornøyd med min operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hadde D-DD, så det skal ikke være noe problem for deg tror jeg. Jeg ønsker selv å gjøre det, men venter til jeg er ferdig med barn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det dekt, hadde c/d før og har b nå, kjempefornøyd. Er ikke altid størrelsen, mine var laaaaange hehe rakk nesten til navlen ( æsj) Har noe og si hvor mange cm, fra kravebena møtes i halsgropen og ned til midt på brystvorta.

 

Hva det koster aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Oj, nå ble jeg positivt overrasket her! :-D

Stiller nok litt i samme kategori som du lure:) - de er laaaange....

 

Var det kosmetiske grunner eller funksjonsvansker (plager med nakke/skuldre, sårhet) dere "argumenterte" med for å få det dekket? Dro dere til fastlege, og så tok han/hun avgjørelsen, eller hvordan fungerer dette?

 

 

Tusen takk for raske svar, dette løftet kvelden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har kanskje jeg en sjanse også? Mine bryster henger også en del og det er forferdelig destruktivt for selvtilliteen min, er 20 år og har levd med dette siden jeg var 17 (da jeg ble mor for første gang). Brystene er tunge, bruker nå som ammende 75 G, går sikkert ned litt etter amming, men brystene er like hengende og tunge for det! Tror dere jeg har mulighet for å få dette dekt? Bor like utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er 31 cm eller der omkring. Gikk mest på at det var utrolig vanskelig og finn bh som passet, var litt forsjell på str også.. Fikk samlet puppene i en c/d og det var ikke pent. Gikk somregel med sportsbh for det var mest behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

jeg har selv lyst på en brystreduksjon, er 19 år sliter med nakke, skuldre og ryggproblematikk. jeg har en 75g-75h i bh størrelse og det er uten at jeg har vært gravid og ammet noen sinne. disse puppen begynner og bli tunge. sånn som det er nå har jeg bare lyst til å kappe a halve puppen, helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...