Gå til innhold

Nå når fødselen er over og ungene begynner å bli større. melder tanken om flere seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk vår tredje nå og tanken på en fjerde er faktisk ikke langt unna. ;-)

Regner nok mmed at det blir en fjerde og siste her i huset og, men når er ikke sikkert.

Tror vi har lyst at den minste skal bli større, men om et par års tide...så kanskje.. ;-)

 

Kanskje det allerede er noen som er gravide her inne? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fra og ikke vite helt sikkert om jeg hadde lyst på fler enn en, har jeg nå faktisk opplevd å bli babysyk da jeg så en 4 ukers gammel baby hehe. Så søsken skal lillegutt få, men ikke helt enda. Hvor mange år er det mellom dine da? Tenker at det blir de standard tre årene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve igjen neste høst:-)

Gruer meg nesten allerede,men vi tenker å få 3 og da synes vi ikke vi kan vente noe særlig lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne godt tenkt meg fler, men man kan som kjent ikke ordne akkurat det på egen hånd, og så har jeg fem fra før nå, så kanskje en hund eller katt istedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker på vei med nummer to. både grue og gleder meg. blir bare to her i hus. det blir travelt, men håper at ungene ikke blir hund og katt når de vokser til. håper de kan leke godt sammen. selv om jeg ikke tar det som en selvfølge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tre gutter nå, der de eldste er 8 1/2 og 6 år. Jeg kjenner nok på det at jeg godt kunne hatt en til,,men mannen min er nå ikke helt enig da ;)

Og når det er våken-netter med sykt barn,,--ja da sier jeg Aldri mere!! helt til han blir frisk, sover godt og er blid hele dagen---da vil jeg Gjerne ha en til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...