Gå til innhold

Nytt treff?


~Bella 2 søte små og en spire~

Anbefalte innlegg

Ja jenter.. Skal vi prøve og få til et nytt treff snart igjen da? Begynner vel og bli på tide nå? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med!!! Spørs om det blir litt travelt å få det til før påske :) Etter påske vet jeg ikke av så mye, bortsett fra babysang noen mandager... Kom med forslag :) Og god påske til dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før påske går det nok ikke nei.. blir litt for travelt..hehe.. men etter påske har jeg ikke noe mye spes tror jeg ikke nei.. så passer vel i grunn når som helst for meg... som jeg vet nå hvertfall:) bare komme med forslag :) God påske alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er hjertelig velkommen ;o) koselig med noen nye :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer på det samme når det blir :-) vi er bare hjemme vi:) hvor bruker dere å treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har trefftes hos hverandre, ikke noe fast sted.. =)

Hvor bor dere da, og hvor gammel er din lille snuppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D sjer ut som hu kanskje kain være 6 daga gamlar einn a Malin :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult:D Kjenner ingen som har barn født på samme tid som Synnøve. Barselgruppen min var bare mødre på 35+ så følte ikke at jeg hadde så mye til felles med dem. Så da er vi mest alene:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe koselig at flere blir med! =)

Når i september er hun født Solstrålen?

 

Når passer det for folk å treffes da? Og hvor?

 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er født 16.september:)

Tror egentlig det passer når som helst og hvor som helst for oss:)

 

God påske ja!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt på programmet innimellom, men kom med forslag, for vi vil gjerne være med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hadde vært trivelig å bli med. For oss passer det ikke så godt på onsdager og torsdager da, og er opptatt mandag og tirsdag også neste uke.... Men blir det 24. april eller seinere er vi med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på treff! Har ei datter som ble født 23. feb 08. Har akkurat flyttet til Inderøy og kjenner ikke mange. Blir fort litt lange dager å gå hjemme hele tiden.

 

Legger noen ut et treff på treffsiden eller blir det bare avtalt her i tråden?

 

Uansett så passer det stort sett alltid for oss, ikke så mye på tapetet etter vi flyttet hit.

 

Er dere en fast gjeng som har møttes ofte eller er det forskjellige fra gang til gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en 4 stykker som har treftes litt, men vi vil gjerne inkludere flere :) Forslag om tirsdag 28.4. jeg. Noen bedre??? :) Noen som evt ikke kan da? Noen ønsker om hvor vi skal treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er jo typisk at vi skal bort akkurat da...er nesten alltid hjemme men skal bort hele den uka der.

 

Men det er jo veldig lenge til...kan vi møtes snart? Til uka en gang for eks?? Noen som kan en av dagene til uka da?

 

Jeg er ikke så kjent med hvor det er ålreit å møtes med barn siden jeg er fersk i området, men bør være et sted med litt gulvplass så barna kan leke litt...min blir ihvertfall fort lei av en barnestol ved bordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28.4 går greit for vår del!:) Til uka er vi ledig hver dag også utenom tirsdag:)

 

Jeg har forstått det sånn at dere møtes hjemme hos hverandre...? Kunne sikkert møttes hjemme hos meg, men vi har fryktelig liten stue (og da mener jeg VELDIG liten):P Så det er ikke så mye gulvplass for de små å boltre seg på, og det er kanskje dumt...:/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...