Gå til innhold

mange som er ferdig med permisjonen her?


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

nå er det en mnd igjen til jobb start.blir spennende... grugleder meg. mini er da 11.5 mnd... så han er jo "stor " da... skal være hjemme med pappaen en mnd så skal han til mormor før han skal i barnehagen til høsten.

 

noen som er begynt allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg begynte å jobbe for 3 uker siden. Da var jenta mi ca. 10 mnd. Hun er nå hjemme med pappaen, og skal være det til august. Hun trives bra hjemme med han. Jeg syns det var rart å begynne å jobbe igjen og savner henne veldig når jeg er på jobb, men det går bedre enn jeg trodde på forhånd. Hjelper jo at jeg vet at hun har det bra hjemme med pappaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonen er ble ferdig i januar den for min del. Men er nå hjemmeværene husmor frem til høsten.

Deilig er det og jeg nyter hvert sekund vi er hjemme også, og koser meg med at jeg får denne muligheten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig å være hjemmeværende tenker jeg...kunne ønske vi hadde hatt den muligheten og. men men. heldigvis så har jeg fått vært hjemme i ett år nå. har vært vidunderlig... skal bli rart å komme på jobb igjen. heldigvis så går ungene der som jeg jobber da. så jeg får jo sett dem mye likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har akkurat begynt å jobbe. Lillegutt begynte i bhg 11 mnd gml, og det har går kjempebra :-) Grua meg veldig, men det hadde jeg virkelig ingen grunn til! Det er en liten familiebhg da, hadde ikke likt å sende ham i en stor bhg når han er så liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her delte vi permisjonen på midten. Først hadde jeg permisjon i 7 mnd, nå har pappaen permisjon i 7 mnd også blir det barnehagestart i august. Så jeg har jobba siden begynnelsen av januar. Går helt fint det, ammingen fungerer fortsatt fint som bare det også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig ha begynt å jobbe for 2 uker siden, men har valgt å være hjemme ut 2009.

Får jeg en annen jobb som krever at jeg må begynne å jobbe før gjør jeg det, men planen er at jeg skal være hjemme ut året og så jobbe litt frem til barnehagestart neste år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...