Gå til innhold

OKTOBER + - denne mnd...noen fra Volda/Ørsta her som skal føde her?


*anki *

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt med en tråd her inne med jenter som skal føde i september - desember f.eks? Kanskje et treff etter hvert som magene begynner bli store og det ikke er hemmelig lenger?

 

Har selv termin i begynnelse av november. MEn ingen vet det enda. Men er veldig spent på om jeg kjenner noen som skal ha i samme tidsrom etc.

 

Er også spent på om vi får beholde vår lille spire denne gang. Har mistet tre ganger før, så vet at ingenting er sikkert.

 

Titter innom her av og til. Skriv gjerne noen ord dersom du er innom. Ikke en altfor aktiv tråd dette her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Jeg skal føde på Volda Sjukehus forhåpentligvis i midten av oktober :)

Er ikke mer enn 10 uker på vei nå, så det holdes hemmelig en liten stund ennå.

Kjempegøy med en tråd for oss som har termin rundt samme tiden!

Og jeg vil gjerne treffes innimellom! Alltid kjekt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon :)

 

Håper vi snart får selskap fra flere som bor i Ørsta/Volda området, og som skal føde i disse månedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå kjekt at du titta innom her EliseAAA... Alt hemmelig her også. Er bare litt over 6 uker jeg. Vi får skravle litt, så kanskje flere melder seg på etter hvert. Når vi kommer litt lenger ut kan vi kanskje ta et lite bim-treff en plass? Gøy å se om vi vet om hverandre fra før, og om vi kjenner andre i samme situasjon. Krysser bare fingre for at det skal gå bra. Har hatt MA og SA tidligere, så skal på gyn for oppfølging denne gang. Er litt betryggende.

 

Jeg bor i Volda. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjempeglad når jeg så denne tråden, så det er utrolig gøy for meg også! :)

Ja, vi må få til en bim treff et sted i nærheten etterhvert slik vi kan bli litt bedre kjent! :)

Jeg er ikke opprinnelig herfra, men bor i Ørsta og jobber i Volda, og stortrives med det! Her tror jeg at jeg vil være :)

 

Er for øyeblikket delvis sykemeldt pga noen blødninger jeg har hatt, og nå siste par-tre ukene har jeg hatt en voldsom kvalme.. kaster opp flere ganger hver dag, men legen min er kjempeglad for det og sier at det er et kjempebra tegn på at alt er som det skal :)

 

Flott at du får ekstra oppfølging etter MA og SA da, det er alltid godt å få bekreftet at alt er bra litt oftere enn det som kanskje egentlig hadde vært utgangspunktet. Er du ofte til kontroll da?

 

Jeg var en tur på tidlig UL etter blødninger og magesmerter, men alt var som det skulle. Utrolig fasinerende å se at et lite hjerte slår i den lille bylten inni der..

 

Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to barn fra før, så heldigvis for det. Dersom det går gale denne gang også stopper vi prøvingen på nr 3. Men det skal selvfølgelig gå bra no. Skal på kontroll om 1 1/2 uke på sykehuset. Da til ul og samtale. Kanskje jeg må ha noe hormontilskudd sa jordmor. Er heldigvis ikke så veldig kvalm. Bare litt uggen.

Vet ikke hvor ofte jeg skal til kontroll, men håper på jevnlig oppfølging. Blir litt mer trygg da.

 

Flott at du er sykmeldt. Ikke gøy å blø. Bare å ta det med ro når det er slik. Har du fortalt det på jobb da? Har ikke lyst å gjøre det enda. Vil være litt mer sikker på at det går bra først.

 

Har du barn fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Dette er nr 1 for vår del, så alt er nytt og spennende.

På jobb måtte jeg bare fortelle det da kvalmen meldte seg..

Heldigvis har sjefen forståelse for at jeg må ta det litt med ro og høre på kroppens signaler..

Har en jobb som krever mye av en, og at jeg er opplagt hver dag, men det ble vanskelig når jeg måtte springe fra kundene flere ganger hver dag for at jeg måtte kaste opp :(

Håper at det blir mindre og mindre kvalme ukene fremover, de fleste sier at det skal gi seg i uke 12-13.

 

Er du opprinnelig fra Volda eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Volda ja. Har bodd litt her og der, men flyttet tilbake for noen år siden.

 

Jeg har forresten begynt å blø i helgen så er ganske deppa. Skal kreve å få komme på ul i morgen. Har en ganske uvel følelse i og med at jeg har mistet noen ganger før...

 

Skulle ønske jeg var kvalm, så hadde jeg hatt det håpet om at alt var bra...

 

Håper kvalmen gir seg med deg snart. Kommer innom i morgen etter jeg forhåpentligvis har fått vært på ul og oppdaterer status. Håper vi fortsatt kan skravle her inne og at jeg ikke mister i SA en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ul og der såg vi kun en sekk. Enten er det på veg bort igjen eller så er jeg kommet mindre enn jeg trodde. Skal tilbake om en uke. Tok blodprøver for å måle hcg-nivå. Er det stigning på dette senere i uka eller neste mandag er det positivt. Så jeg håper i det lengste selv om håpet er lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Huff, dette var vondt å lese.. Jeg håper så inderlig at alt skal være bra, og at du bare er kommet kortere enn du først trodde..

Er det neste mandag du skal på kontroll igjen? Du får slappe av, og prøve så godt du kan å holde motet oppe, selv om det er kjempevanskelig i en sånn situsjon.. Jeg krysser alt jeg har for dere!!

*håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag håper jeg igjen. Har litt strekk nederst i magen. Jeg blør fortsatt ikke så veldig mye. Fortsatt litt vonde og ømme pupper. Skal prøve å få tatt ny blodprøve før helga, slik at jeg slipper gå heile den uten å vite...

 

Trenger alle positive tanker jeg kan få, så takker for de.... Håper du er litt bedre og at du ikke hilser på doskåla like masse. Hvor langt er du på vei igjen? Kan forresten lese litt lenger oppe. Det sto sikkert der. Er fortsatt fullt på jobb jeg selv om det ikke er så kjekt når jeg ikke vet noe... Skal ta det mer med ro dersom jeg får positivt svar på mandag. Skal ikke risikere noe da...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann :) Hvordan går det med deg..? Er utrolig spent! Har ikke vært innom på en stund, men kom plutselig på deg, og måtte inn i en viss fart for å se om her var noe nytt!

Kvalmen er heldigvis på vei tilbake nå.. Mye bedre!

Jeg er 13 uker på vei i morgen! Utrolig hvor fort tiden går!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...