Gå til innhold

om å føde i kr.sund.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er mange gode jordmødre på fødeavdelinga i kr.sund.men man kan være så uheldig å ikke få de gode å.

jeg ble innlagt der til observasjon vedrørende svangerskapsforgiftnig.De ringte min mor for å fortelle at jg har blitt innlagt der,og hun ble redd å kom på sykehuset.og hun fikk fortalt at jeg var alvorlig syk og ble bortsendt derifra,uten at hun fikk verken se eller prate med meg..

De fikk en fin repimande der oppe kan man si.

Jeg lå der nesten i to uker,de prøvde å sette i gang fødselen 2 ganger,vaginalt.de var brutale da de gjorde det,tilogmed jordmora som sto å så på at legen gjorde det gråt!!han var så enormt hardhendt..jeg ble kommandert i en gynekolog stol,og jg var plaget med bekkenløsning så jeg nesten ikke kunne gå.smertefullt.desverre hjalp ingen av kurene..jg var kjemperedd,legen sa ingenting om hvordan dette skulle gå..fikk bare vente å se..jeg ble så syk ved formiddagen rundt 11.30 at jeg sa fra at jeg ville legge meg nedpå,at jeg ikke følte meg bra..sov til klokken var 15.30,da ringte min mor og jeg fikk beskjed om å si fra til personalet tvert..de visste jo at jeg var syk,hadde jo sagt fra..men INGEN sjekka innom meg.jeg fødte kl 17.05 den dagen,med hastesnitt.med to leger tilstede..etter blodtrykket å bedømme skulle jeg vært død..men lykkelig for å født verdens nydelige jente skulle jg få flere motganger der.jeg fikk barselfeber og ble sengeliggende,jeg fikk brystbetennelse,etter at de hadde lagt et omslag feil på meg,jg satt å reiv ut store kjøttstykker av brystene min,pga at de hadde lagt på bomull på sårene på brystene..det blødde og randt gulgrønt væske ut..jeg besvimte samme dagen som jg ble utskrevet ,av utmattelse.men hjem skulle jeg..skulle ikke være mer der enn nødvendig..i dag sitter jeg med skrekken i halsen,for der skal jeg føde i juni,pga at det er stengt i molde..beklager men jeg har ingen god opplevelse fra kr.sund,ikke i det hele tatt..desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...