Gå til innhold

November 2009


bemy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin en gang mellom 28 august og 8 oktober og skal føde på Ringerike :)

Venter nr 3..

Skal på ultralyd om 1,5 uke og få skikkelig termin og gleder meg stort til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin i slutten av oktober, men ha ikke bestemt hvor jeg vil føde.. akkurat flyttet til vikersund og ringerike er jo egentlig nærmest.. noen erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så koselig.. jeg har termin i midten av november men skal ha keisersnitt så det skjer vel noe i slutten av oktober, begynnelsen av november.

Dette blir mitt 3 barn, de to andre er også født på Ringerike og det sykehuset kan anbefales på det varmeste.

De er så hyggelige og imøtekommende at man nesten ikke vil reise derifra..

 

Lykke til iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3.. Men så stort sprik mht terminen din! Blir vel ok å få satt en sikker termin :o)

 

Jeg skal på tidlig ultralyd siden jeg har mistet 2 ganger før og vil bare forsikre meg om at alt er bra denne gangen!

 

Lykke til på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Ringerike, og har ingenting negativt å si om dem... Kun gode opplevelser.

 

Ja det er skikkelig sprik på termin, men den siste er nok mest rett... 8 oktober.. kanskje max 14 dgr før.

Veldig sen mens i desember, 11 dager over tiden så jordmor mente at vi måtte sette termin slik i tilfelle jeg ble gravid i desember og jeg kom for sent på ord.ultralyd.

 

Gleder meg til å føde igjen jeg altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...