Gå til innhold

alle som har født fra marsklubben kan jo oppdatere oss andre ventende her??:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jippi!!! Endelig, to dager over ultralyd terminen og på mens terminen 19. mars, kom verdens vakreste prins til verden. Fødselen var flott og både jordmor og barnefar var fantastisk. Var to dager på sykehuset, kom hjem i går. Deilig å komme hjem til egen seng og mann og barn.

 

Vår nydelige prins var 3790 cm lang, 52 cm lang og 36 cm rundt hodet.

 

Lykke til videre alle sammen i mars klubben :-) vi ses vel alle sammen videre på din baby sidene :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde termin 11 Mars.

Tok vannet kl 09.00 Onsdag 18 kl 23.48 Kom lille frøkna til verden :)

hele 53 cm lang, og 4580 gr.

STOOR pike med masse svart hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kom jenta 16 mars,ble satt igang.fødselen gikk på 4 timer.Ul termin var 10 og mens 14.Hun veide 4100 of var 53 cm lang og prikk lik storesøstern sin:) Hun heter Ada Sofie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16.mars kom lille prinsessa vår til verden ,hun kom 10 dager før termin . Fødselen gikk fort og veldig greit,så bare gode minner over den .Alt ble glemt så fort lillejenta vår ble lagt på mammas bryst..

Hun var 3182 g og 49 cm lang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26.03.09 kom lille Patrick til verden! Helt super fødsel med fantastiske folk rundt meg. 3390 g og 49 cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille gutten vår kom til verden 26.03, dagen før termin. Han var 3420 gram og 51 cm. Helt perfekt! Fødselen gikk kjapt og greit. Alt det vonde glemt når han var ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel Emil ble født dagen før termin, 25.mars. Voknet med rier kl 4.30, og han kom ut 8.44...kjapp og grei fødsel, men det var intenst vondt på slutten uten bedøvelse...

Han var 52cm lang, 3805g og 35 rundt hode.

Helt perfekt, verdens nydligste gutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt i gang 20 mars pga traumatisk fødsel for 3,5 år siden.

 

Tulla veide 4085 g, 52 cm og 36 cm rundt hodet. Verdens nydeligste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre gutten vår kom endelig til verden den 23 mars kl 13.32, 2 dager etter terminen.....

 

Han veide 3525g, var 52 cm og 35 rundt hodet.... Helt perfekt og kjempenydelig!!!

 

Fødselen gikk veldig fort første den kom igang, ble først sendt hjem pga lite fremgang, men kom tilbake kl 11.15 og da gikk det 2 timer og 17 min så var han ute..... utrolig fin fødselsopplevelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vår lille prins kommet til verden:)

Han ble født 27/3 fødselen gikk veldig fint,

vidunderets vitale mål var 3600 og 52 lang..

 

Veldig deilig å være ferdig og endelig se det vakre

resultatet etter 9 mnd venting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har lille Ragnar kommit till världen med igangsettning 2 uker etter termin. En litt dramatisk födsel som slutade i hastesnitt men heldigvis gikk alt bra med gutten vår. Nå koser vi oss hjemme etter en uke på Ullevål. Han var 53 cm lang og 3550 g tung. Lykke til dere som fortsatt venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er lille Alexander blitt født. :) Han kom den 28 mars og var 3570 g og 49 cm lang. Helt perfekt så klart og kjempenydelig. Fødselen gikk kjapt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Mandag 30. Mars kom lille prinsessa vår til verden:-) Vakreste jeg noen gang har sett:) Hun målte 3700 gr og 49 cm lang. Helt perfekt!!! Hadde termin 26. Mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte en stor, fin jente (52/3900) mandag 30. mars. Termin var 25. mars. Fødselen gikk svært raskt, fire timer fra de første riene (og jeg var bare en drøy halvtime på fødavdelingen før det hele var overstått!).

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre dager med maserier, ble det igangsatt fødsel som tok 3,5 time. Ble tatt med vakuum da han tverret med hodet (sånn halvveis stjernekikker). Resulterte i Lille Oskar. 3320 gram, 50 cm lang og 34 rundt hodet.

 

Hele den laaaaange avhandlingen om fødselen og dagene før og etter kan leses i bloggen min www.underveis.dk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.03.09 kl. 18:26 kom hun endelig. 9 dager etter termin.

51 cm lang og 3650 gr tung.

 

En helt perfekt liten jente som har fått navnet Emma <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi rakk akkurat og holde oss innen mars mnd,

31. Mars, 3 dager etter termin ble Elias født!

laaaang fødsel som ble noe slitsom på slutten, men da vannet ble tatt gikk det fort som fy!;)

klarte meg igjennom fødselen med kunn lystgass,

trengte ikke sy et eneste sting!:D

 

han var 3558, og 52 cm lang og 36,5cm rundt hode.

 

mitt første barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår store kar kom til verden 19 mars to dager etter termin. Styrtfødsel og stor gutt førte til at det ble litt tøft, men det var jo verdt det vår man endelig fikk ham i armene!

 

Gutten var 4370gr og 52cm, 1 kg større enn estimert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.april kom jenta vår endelig. Termin 31.mars, ble satt igang 2.mars klokka 09.00

med modningspiller og drypp pga begynnende svangerskapsdiabetes.

Etter mange timer med rier og smerte var vi bare kommet til

8 cm åpning, og hun kom til med keisersnitt 3.april klokka 10.00

 

Verdt absolutt all smerte i hele verden, det er helt fantastisk

hva dette lille mennesket gjør med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegullet mitt ble født 1 april.en riktig aprilsnar. Han var helt perfekt :=)Terminen var 30 mars og jeg ble igangsatt noe jeg overhodet ikke anbefaler før man må pga fare for barnet eller deg. Fysj for en fødsel fra helvete. Men resultatet var verdt det :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...