Gå til innhold

Hvem er interissert i baby treff i Trondheim?


Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Var så stilt her at vi kan dra med både september, oktober, november, og desember babyer. osv. Meld dere på her, gjerne med forslag om tid og sted. Blir vi 5-6 stk eller mer, setter jeg bare opp et treff ok?

 

Alle er velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg er veldig interesert i å bli mefd på treff.

Har ikke blitt med i noe barselgruppe heller, så dette passet fint:)

Supert forslag at flere enn bare de fra en bestemt mnd kan bli med.

Har oktoberbarn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg er også med på treff.. har også Oktoberbarn, og er med i ei barselgruppe, men er gjerne med på fler, er så koselig å være sammen med andre med barn på samme alder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å vill være med! :D Har ei jente født 19 september :)

Kjempekoselig å bli kjent med andre mødre, å ikke minst la barnet bli kjent med andre barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg kan godt ha treff hjemme hos meg på Ranheim. Om dere ikke syns det blir enklere og treffes et sted i byen da? Hvilken dag passer for dere? Mandager og fredager passer best for meg. Men komm med forslag om sted og dato, så setter jeg bare opp et treff da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært koselig å treftes hjemme til noen, da kan barna ligge på gulvet og kose seg. Blir ikke det samme på en caffe, da må jo barna sitte i stol eller i hendene våre. Meeen når det er sakt så er ikke jeg noe flink til å finne fram, har ikke retningssans:P

Men bruker som regel å lete litt dagen i forveien så det går sikkert bra hehehe :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere facebook eller nettby? Enklere og holde kontakten da:)

Facebook: Gunn Randi Søreng

Nettby: Gunna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser at det er treff på det lune rede torsdag kl 12. Kan dere ikke slenge dere med på det, så avtaler vi nytt treff der?Jeg kommer i så fall. Gleder oss til torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke på torsdag, men forhåpentligvis kan jeg neste gang:) Legger dere til facebooken jeg :)

Min er: Janicke Kristiansen

Og nettby: Polaria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme på torsdag, for dette har jeg gledet meg til lenge nå. "det lune rede", hvor er det foresten? hakke peiling:)

 

Facebook: Linn Bye

Legger dere til der, så snakkes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...