Gå til innhold

Føde på Voss i slutten av september 09?


Fjortis76

Anbefalte innlegg

Hei! Ser at det er veldig mange gamle innlegg her, så eg tenkte å starte eit nytt:) Har termin i slutten av september og har tenkt meg til Voss. Lurte fyrst litt på barselloftet på Haukeland, men sidan eg har lagt på Voss to gonger før så trur eg det blir det. Kva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Eg skal selvføglelig føde på voss, då eg er her i frå:) Men skal føde i begynnelsen av september, ikkje på slutten:) Godt å høyre at folk har så god opplevelse her på voss, gjer meg meir trygg på å føde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har termin i slutten av september! Jeg har ekstrem fødeangst, det gikk veldig dårlig men sønnen min... og fikk høre at Voss er et fantastisk bra fødested, men også at de innvilger flere keisersnitt enn på Haukeland Sykehus. Føler at jeg ikke blir tatt seriøst på kvinneklinikken, selvom de har journalen på alt som gikk galt. Legen min sier at jeg bør få godkjent KS basert på skrekken fra første fødsel.

 

Heller uansett mot Voss, selvom jeg bor i Bergen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har også fått angst for å føde vaginalt etter sist fødsel på Haukeland.Vi har henvendt oss direkte til Voss og vært på omvisning der oppe.Veldig hyggelige folk må jeg si.Prøver å få ks på Voss,men får vi avslag blir det uansett Voss på oss.Ble iallefall tatt seriøst der oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg fødte på Haukeland i september. hadde mest lyst til Voss, men pga avstanden og sånn, så fant jeg ut at det var best på KK. Men nå angrer jeg veldig. Fødselen på haukeland ble komplisert, og de har slike rare regler der oppe som de ikke har på noen andre sykehus i Norge. Pga de teiste reglene følte jeg de ikke satt min og mitt barns helse først. mannen min er kjempesint på de. Jeg tør ikke føde på Haukeland igjen, skal til Voss neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...