Gå til innhold

Bruker alle stellebord fortsatt?


-carina-

Anbefalte innlegg

Vårt stellebord er inne i en krok (dvs vegg på tre kanter) så foreløpig føler jeg at det er trygt, selv om jeg selvfølgelig ikke går i fra heller da... Men vi har litt kort stellebord, så mesteparten av beina dingler utenfor, så det er nok ikke så veldig lenge til vi går over til å stelle på gulvet.

 

Bruker dere fortsatt stellebord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også stellebord inne i en krok med 3 kanter, ved siden av vasken, men har likevel for det meste brukt stelleputen på gulvet. Stellebordet fungerer mest som oppbevaring av vaskeklut, håndklær, bleier og kremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker stellebordet stort sett hver gang. Det begynner å bli i korteste laget, men det funker da enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så lite bad at vi hadde stellebordet på stua, og det ble jeg lei av i november. Så fra da har vi stelt på gulvet på badet. Hadde vi hatt større bad hadde vi nok brukt stellebordet litt lenger, for det er ikke helt ideelt for ryggen med sånn gulvstelling.

I realiteten blir det jo mye at jeg sitter på dolokket og har henne på fanget. Hun kryper og går mye rundt, ikke så lett å få henne til å ligge stille lenge nok til at jeg får stelt henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja prøver, men han vil ikke alltid ligge der. Han aker seg ned (han skjønner jo ikke hvor høyt det er) så jeg tar han jo imot. Somregel må jeg krabbe etter han på badet for å få på bleie og klær:( ikke alltid han vil sitte på fanget heller) - har en gutt som har det travelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det tok vi bort i november. jeg synes det tok så mye plass og han var blitt så aktiv. Tror det er mer forsvarlig å stelle han på gulvet, men må krabbe mye etter han og ha han på fanget for å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...