Gå til innhold

Andre som har samboer som jobber helg??


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Det er jo så dørgandes kjeedlig! Hadde vært så utroolig deilig og hatt sambo hjemme i helgen.. Men her i huset merker vi ingen forskjell fra ukedager og helg. Sambo jobber senvakt både fredag og lørdag (14.00-23.30). Og søndag jobber han 09.00-16.30. Ikke akkurat mye familieliv;(

Hadde vært deilig og tatt den etterlengta "søndagsturen" ilag med sambo, istedet for alene. Men men.. Sånn er det å ha en kokk til mann;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber han hver eneste helg da?

Kjedelig, men noen må jo jobbe når andre har fri dessverre.

 

Mannen min jobber bare dagtid, men jeg jobber jo selv helg. Jobber bare hver tredje da, men arbeidshelgene kommer allikevel oftere enn frihelgene føles det som... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som oftest hver helg jah.. Og om han har fri en fredag, må han ha helvakt (08.00-23.30) lørdagen.. Så da er det nesten bedre og få se han litt i løpet av dagen enn ikke noe i det hele tatt;)

 

Men vi håper at det ordner seg etterhvert. Litt dumt at de på jobben ikke tar hensyn til at han faktisk har familie;/ For de andre har 2 fridager i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja, det er utrolig kjedelig! Mannen min skal jobbe natt hele helga, det er nesten verre enn dag og seinvakt, for da må vi liste oss rundt i huset for ikke å vekke ham når han sover, og så er jeg aleine om natta.

Han jobber hver 2.-3. helg, men heldigvis ikke så ofte natt.

Min mann er sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...