Gå til innhold

Hvor store er 1 åringene nå?;)


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Hvor lange er de blitt? Hvor tunge er de? Og hvilken størrelse bruker de i klær?;)

 

Andrea er nå blitt 77 cm lang. 9,9 kilo tung. Og bruker str 74-80 i klær;)

Hun har også bynt og få ganske langt hår, så her eksprimenterer vi med maange forskjellige frisyrer;) Endelig kan vi begynne med musefletter!

*Hærlige lille musefletteberta mi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Storegutt var på 1 års kontroll onsdag og var da blitt 81 cm lang og 13.4 kg tung. Han begynner å nærme seg normalen på lengden, men er blant de 1 % tyngste ettåringene. Han bruker str 92.

 

Artig at du kan begynne å frisere jenta di. Her har jeg stusset litt på håret til gutten, men han har ikke så veldig hurtig hårvekst, men det begynner å bli fyldigere. Han har fått brunt hår, i motsetning til storesøstra som på samme tid var veldig lys, men hennes hår mørkner med tiden. Hvilken farge har andrea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, 81 cm;) Det var langt;) Hvor stor var han ved fødselen da?

 

Andrea hadde maaasse svart hår når hun ble født og det var vel svart frem til 7 måneders alderen, men nå er hun blitt noe lysere. Ikke blond, men lyse brunt kanskje?;) Litt vansklig og se på disse små.. Har masse blonde hår i nakken og i pannen, men på toppen er det lysebrunt;)

Både jeg og sambo var helt blonde i 1 års alderen, så det er ikke sikkert at det er noe som er arvelig;) I min familie er vi 4 søsken, hvor 3 av oss er mørkebrun i håret og den andre helt blond!!=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 54/5966, så stor helt fra starten av:))

 

Ja, vi har også både blondt og brunt i familien og på pappa siden. Jeg har en av hver fargemessig også...hehe. Jenta blir nok mørkeblond og gutten får nok et brunt hår. Hun har blåe og han brune øyne. Jeg synes det er litt sjarmerende at de arver farger fra oss begge;O) Begge er rolige unger, med den samme gode latteren. Kjemien mellom dem er heldigvis helt topp, måtte søskenkjærligheten vare livet ut:::))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en måned siden kontroll nå, men da var han 80,5 cm og 9370 gram. er veldig ivrig på å gå langs vegger så vi håper han slipper seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart en mnd siden ettårskontrollen, men da var han 79 cm lang og 10.460 kg.

Han bruker 80 og 86 i klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en måned siden vi var på kontroll nå, men da var mini 80,5 lang og 10560 tung. Bruker str 86. Hår er det lite av, men det som kommer blir mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie er ca 80 cm, rundt 9,5-10 kg, bruker 86 eller 92 i klær og har lysebrunt hår ned til skuldrene:) Hun ble født med masse svart hår og det har bare vokst og vokst siden, kunne ha musefletter fra hun var 4 mnd :P Nå er hårpynt helt uaktuelt, hun bare drar det ut! <3

Supervakre jenta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lillegutt rukket å bli 14 måneder ! Han er 79 cm lang og veier 11 kg. Fått en del hår også faktisk. Veldig forstøkt over siden jeg som liten fikk ikke hår på hodet før jeg nesten fylte 2 år ;) Fnis.. Så han er lik på sin far ! Må faktisk til frisøren å stusse det snart.

 

Ellers går dagene kjempe fint, går alene å greier :) Så han løper rundt og sier SE SE til alt =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min skjønning er 70 cm lang og veier 8300 gram. Ikke største gutten i klassen, men tar igjen i lydvolum!!!

Var 47 cm og 3538 gram ved fødsel på termindag. Det går sent, men godt! Har tatt 3 skritt og er veldig ivrig på å reise seg. Klapper hele veien opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har lillegull blitt en helt gjennomsnittlig gutt.. Midt på normalen både på vekt og lengde.. 78,5 cm og 10,9 kg. Og på hans egen kurve havner han også på midtnormalen... Fødsel 2640 g og 45 cm (6 uker prematur)

 

Rart at han i det heletatt går opp i vekt syne sjeg.. Hatt rekord på 5 friske dager siden jul..

Skal vurderes for operasjon av mandler, polypper og sette inn dren på begge ørene neste uke..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini var 79 cm og drøye ni kilo da vi var på kontroll for en god måned siden. Han har vært mye syk og mistet mye vekt, men nå har han spist seg opp igjen, så jeg tipper han har lagt på seg en kilo eller så siden kontrollen. Bruker 80-86 i klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...