Gå til innhold

Hva kan dette være?


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

I det siste har lillegull tisset så utrooolig lite..! Nesten ingenting i bleien i løpet av hele natten. Samme er det på dagtid. Kan bruke samme bleien i opptil 5 timer og det er så vidt det er et par dråper i. Har merket at det lukter ganske sterkt. Vi ringte legen, men de sa at så lenge hun ikke hadde feber var det ikke nødvendig at hun ble sjekket.

Jeg passer jo på at hun får mer enn nok drikke i løpet av dagen. Koppen med vann er alltid tilgjengelig. Syns derfor at dette er så rart..

Noen som har tips??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som om hun får for lite å drikke. Synes du skal notere deg ned hvor mye drikke du fyller i koppen og så finne ut hvor mye av det hun drikker så du får en skikkelig oversikt...

 

Det jeg har gjort når barna har drukket lite er å fylle på med en saftdrikk av noe slag på ettermiddagen. (Sørger for at de først får så mye vann de vil da). Det er jo så stas med sånne saftdrikker (Nestle sine er ikke så usunne), så da drikker de jo gjerne hele (200 ml). Da får jeg i hvert fall fyllt på skikkelig. Gjør ikke sånn hver dag da, men enkelte dager føler jeg de har drukket for lite så da kan jeg gjøre sånt... :o)

 

Ellers så kan det jo faktisk hjelpe å bare gjøre drikkingen litt morsommere da. Gir vann på sånn Imsdal-flaske med drikke-tut. Eller i glass med sugerør. Eller morsomme kopper med sugerør... Da blir det plutselig litt artig å drikke igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...