Gå til innhold

AVSLØRING: De aller fleste brudebutikker/nettbutikker som selger Skreddersydde kjoler bestiller dem herfra:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

www.dhgate.com

 

Dette er ett Mekka for de som syr kopier og kjolene ligger fra ca 500kr og oppover. Snittet pr kjelr er 800 inkl frakt. Som oftest beteler en heller ikke toll eller moms. Det kommer på døren din og er stemplet Tollfritt.

 

Den beste skredden heter RomanticWeddingGown.

 

Hvorfor jeg vet dette ? Fordi jeg har bestilt hundrevis av kjoler derfra selv og har hatt gjevnlig kontakt med en god del an Norges brudebutikker/nettbutikker. Jeg har og bestilt fra JK dress, men disse er bedre kvalitet og billigere. Prøv, så ser dere. En betaler og med Visa så betalingen er og mye sikrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrivefeil.

 

Snittet pr kjole er 800 inkl. frakt.

 

Som oftest betaler en heller ikke toll eller moms.

Og selvfølgelig heter det jevnlig, ikke gjevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du bestilt hundrevis av kjoler derfra? Driver du butikk selv eller? Såfall er det kanskje ikke så smart å avsløre dette...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 1:Kjøper du direkte fra kina, så har du ingen mulighet til å klage eller sende i retur.

nr2:du unndrar og snyter staten for toll og moms.

nr3:jeg vet du har bestilt mange kjoler derifra selv,og jeg vet også at du har lurt en hel masse stakkars damer som har bestilt kjoler gjennom deg.Så du Wenche må bare klappe godt igjen.det er MANGE desperate damer som godt kunne ha tenkt seg å møtt deg face to face.

Idiotisk å oppfordre folk til å bestille direkte, når du av alle burde vite at de lurer deg opp i stry når det passer de.

Og ja,jeg ser på skrivingen at det er deg.Jeg har nemlig driti meg ut ved å kjøpe kjole av deg selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei eg lot meg lure... bestilte etter mye om og men tre brudekjoler (!)... betalte og etter noen dager ser det ut som handelen er avsluttet, og oppgjort uten at noe er sendt, men pengene er trekt... og samtaletråden eg hadde med selgeren er "låst" :( noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjoler ?

Jeg har aldri solgt brudekjoler. Kun selskapskjoler og sommerkjoler, vesker og barneklær. Dessuten så heter jeg ikke Venke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, og mora mi heter Pelle liksom.Slutt å drite deg ut!u uttaler deg om ting du ikke har peiling på og lurer andre til å gå i fella.du skulle skamme deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei eg lot meg lure... bestilte etter mye om og men tre brudekjoler (!)... betalte og etter noen dager ser det ut som handelen er avsluttet, og oppgjort uten at noe er sendt, men pengene er trekt... og samtaletråden eg hadde med selgeren er "låst" :( noen som har opplevd noe lignende?

 

 

Jeg vet at du ikke har kjøpt noe av meg for jeg har aldri solgt eller bestilt inn en eneste brudekjole. Men lurer fælt på hvorfor du har bestilt 3 stk ?

 

Og en annen ting; om handelen hadde vært avsluttet så hadde du i så fall mottatt kjolen. Jeg hadde 10% i depositum og 90% når kunden hentet kjolen i butikken. Og jeg sente ikke varene mine. Kundene måtte komme inn til prøving før utlevering.

 

Hvor er pengene "trekt" ? Jeg hadde kun kontant betaling.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet eg ikkje helt om vi snakker om det samme, men eg har forsøkt å bestille fra DHgate, og ja tre kjoler - for å vere sikker på at en av dei skulle "vere den rette"... det blei uansett under det en koster her i norge, men veldig kjipt da handelen ble avsluttet/avbrutt etter pengene er trekt fra kontoen. Og selgeren kan ikkje svare på hva som er skjedd- men mener pengene skla vere tilbake på kontoen min innen noen dager, så eg får vente å se..

Trudde man bestillte direkte fra kina eg på DHgate? på deg høres det ut som men bestiller gjennom deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg beklager så mye. Nå har jeg rotet sammen to forskjellige svar her.

Jeg svarte på ett innlegg lenger oppe her. Og trodde du var samme person.

 

Men over til problemet ditt.

 

Om der er en Dispute så skal dere megle dete i mellom, og komme fram til en løsning. Men selger har ikke mottatt pengene om han ikke har sendt kjolene. Før det så må du motta og godkjenne handelen.

Ellers blir pengene returnert til deg innen noen dager ja. Kan jeg spørre deg hvilken selger du har kjøpt av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har returnert kjoler til Kina.

Det er Tollvesenet selv som stempler Tollfritt på pakken. Da "lurer" en ikke noen som helst. Kjolene er ikke merket med gave.

Om noen desperate damer vil møte meg så hvorfor kom de da ikke innom butikken før jeg la den ned da ? Jeg har bare hatt en misfornøyd kunde på de 3 årene jeg hadde butikken og det var pga at hun fikk feil farge. Om du er så misfornøyd så kan du jo ta en tur bortom. Jeg bor fremdeles i 2. etg over butikklokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ja er det selgeren og sier så eg håper jo på at pengene dukker opp på kontoen igjen .. Handlet med selgeren/skredderen som var anbefalt over her. Handelen ble bare avbrutt, selgeren sa han ikkje viste hva som hadde skjedd, men at eg måtte bestille på nytt.

Eg fikk ikkje opprette noen "disput" eller svare på samtaletråden vi hadde siden den var "låst"

Så eg lurer på å prøve meg en gang til om pengene dukker opp att, men da med bare en kjole ;) hehe

Har du erfaringer ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke vært bort i før nei. Men pengene kommer nok, og da bestiller du bare en ny. Jeg har aldri hatt noe problem med Rom. Wedding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...