Gå til innhold

CAMPINGVOGN ØNSKES LEID I UKE 31-32


en og to...OG TRE :)

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

 

Jeg er på jakt etter ei campingvogn å leie i uke 31 og 32...På strekningen Oslo- Kristiansand. Skal til Evje på landsskytterstevnet

 

Noen som vil leie ut sin campingcogn til en rolig familie på 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vurderte utleie for et par år siden.

Men fant ut at vi stilte dårlig fra begge parter om noe skulle skje. Uhell eller ikke.

 

Jeg anbefaler deg heller å betale noen kroner ekstra å leie gjennom en forhandler :)

 

Det er vell kanskje ikke så mye værre å leie campingvogn privat, enn mye av det andre som skjer privat.....

Det er bare så utrolig kjedelig om det skulle skje et eller annet uhell.

Skade på vogna, eller en kræsj hvor forsikringen ikke dekker alt den bør.

 

Velger dere likevell å leie privat, anbefaler jeg hvertfall å bruke en av de "standar" kontraktene. Den sier sitt om alt fra betaling, ansvarsforhold og forsikringsansvar.

 

God tur hvertfall :)

Jeg synes campingliv og friheten det gir er helt herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Jeg har prøvd å finne forhandlere som driver utleie, men de vokser visst ikke på trær. Så hvis noen har noen tips, mottas også de med takk.

 

Vi skal kjøre helt fra nordtrøndelag, så det er greit om turen med vogn ikke blir så alt for lang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...

[quote name=en og to...OG TRE :)' timestamp='1235517683' post='139705035]

Heisann alle sammen! Jeg er på jakt etter ei campingvogn å leie i uke 31 og 32...På strekningen Oslo- Kristiansand. Skal til Evje på landsskytterstevnetNoen som vil leie ut sin campingcogn til en rolig familie på 4?

 

Hei, har en campingvogn som du kan leie for en billig penge, intr: ring 92267127, K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...