Gå til innhold

Bruker de smokk?


-carina-

Anbefalte innlegg

Helene har blitt veldig glad i smokken sin. Hun er jo liten enda, så kan godt få ha den litt. Men storebror får kun lov til å ha smokken til soving, så derfor må nesten Helene også ha det sånn... Gruer meg til den dagen smokken skal helt bort, for de er veldig glad i smokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa bruker ikke smokk. Hun gjorde det fram til ca 5 mnd, og begynte igjen da hun var 8 mnd. Var kun en kort stund, så ville hun ikke ha den mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smokken er god ja;)

Men prøva og berre bruke den om natta, men ho finne stort sett en som ho har lurt unna:P

Stressa ikkje med det sia ho ikkje er så gammal enda.

Broren slutta av eg sjøl 2mnd før han blei 2år:):) Så håpa det går like fint med ho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea er også veldig glad i smokken sin;) Men kun for det meste til soving! (Dagtid og kveldstid). Jeg er veldig flink og ty til smokken når hun er trøtt og grinete, men hun er jo fortsatt liten, så for min del spiller det ingen rolle;) Bruker den også på trilleturer. Hmm.. hun bruker den visst litt ofte likevel..:) hehhe.. Tenker og trappe ned en god del til sommeren. Sånn at hun BARE bruker den til soving.

Men vi får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luca bruker den når han sover, både i vogna og på natta. MEn han tar like gjerne tommelen, så har jeg ingen sutt, så går det greit det også, da sovner han uten. Tror ikke det skal bli noe problem å slutte. Blir verre med tommelen! Den tid den sorg!

Kusinen hans bruker sutt hele tiden, og får Luca tak i en av hennes, synes han det er helt greit å ha i munnen, men ikke avhengig... ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...