Gå til innhold

Hei alle sammen!


MammaTil Hjertebarn+1 gutt til

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere jenter?

Lenge siden jeg har vært innom nå!

 

Hos oss går alt supert, andreas ble stolt storebror til Vebjørn 3 nov. Han syns det er kjempe stas med en lillbror, har ikke vært noe sjalu til nå, heldigvis :). Er vel flere her inne som er blitt storesøsken, hvordan går det?

 

Andreas har jo CP, så han er ganske treg med motorisk utviklingen. Men har fått seg rullator som han går rundt med, å har endelig begynnt å gå litt selv også nå. ¤stolt mamma¤.

Snakker som en foss, å kan til tider mase hull i hodet til mamma og pappa :). Det som opptar han mest er biler. Det er jo det tøffeste som finns,hehe! Så er det som regel "Cars" filmen som ruller over sjermen her. Han er veldig glad i sang og musikk, tegne,se i bøker og puslespill.

Hva driver deres små med for tiden da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja, det var lenge siden. Er ganske stille på klubben for tiden i og med at så mange av oss er på facebook og skravler. ;)

 

Gratulerer så mye med Vebjørn (er det ikke to lillebrødre som heter Vebjørn her nå, mon tro?)!!! Rart å ha baby igjen er det ikke?

Skjønner godt du er stolt av Andreas! Har en nevø med cp (han har mange flere diagnoser også) så jeg vet i hvert fall litt om hvordan dere har det.

 

Her går det sånn som det skal med to små. Linus er blitt 7 mnd og er i gang med å utforske gulvet så vidt det er. Linea er kjempestolt storesøster som, etter en kort periode med litt slåing, bare vil kose på lillebror og snakke med han og leke med han. Hun freser rundt (fikk helt klart nye batterier i barnehagen i dag), synger og skravler. Det går i ett fra hun står opp til hun legger seg. I dag dekket hun bordet mens hun sang "en bussjåfør" av full hals. Hun øver så smått på potte, men er ikke videre interessert. Er i grunnen fornøyd med til værelsen når man tar et skritt tilbake. På nært holdt hender det vel av og til at jeg synes det er vel hektisk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere egen gruppe på facebook eller?

Syns det er kjempe rart med baby i hus igjen, men guri som vi koser oss :)

 

Hehe ja det kan bli ganske hektisk noen ganger med de små.

Jeg fikk et dikt av andreas til jul som de hadde laget i barnehagen :

 

"Det hender du blir lei deg

Fordi jeg er så liten

Jeg setter merker alle steder

Og gjør deg ganske sliten.

Men hver dag blir jeg større

Ja en gang blir jeg stor

Og alle mine avtrykk

Blir bare svake spor.

Her er mitt lille avtrykk

Så du kan huske og forstå

Hvor søte mine hender var

Den gang da de var små" Så er håndavtrykket hans der.

 

Hehe hender ofte jeg må ut å lese på det

 

Så flink Linea er da som øver litt på potte. Andreas vil ikke høre snakk om den slags. Tenkte vi skulle begynne å prøve skikkelig til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjekt å høre fra deg!

Gratulerer med Vebjørn! Er super stas med baby igjen, men er sant som det blir sagt, "en er som en og to som ti! Hektisk og slitsomt, men så utrolig gøy!!

 

Magnus ble storebror til Håvard i september, og det går kjempe bra. Lite sjalusi og mye søskenkjærlighet.

 

Er du på fjesboka? Sender deg pm med navet mitt, så kan du søke meg opp om du vil være fjesbokvenn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her i huset har Edvard også blitt storebror til Vebjørn, i august 08 ;o)

Og det går fint, jeg ser at de kommer til å bli gode venner etterhvert, de er så glade i hverandre allerede :)

Ellers er Edvard begynt å gå litt på ski, det liker han. Han bygger med togbane, leker med storebroren sin når han er her.

Vi snakker litt om å gå på do, men det har ikke blitt enda..

Ellers koser vi oss. :)

 

Men den facebook-gruppa, hvilken var det igjen? Er det den som heter "August babyer 2006" eller? Ser jo ikke på navnene på gruppa om det er Dere, liksom ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...