Gå til innhold

Aleine med pappaen


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

har noken av barna vert det? Meir enn en dag/helg?

 

Her skal lille tulla være me pappaen sin på "ubestemt tid". Eg skal på sjukehuse med broren pga dei vil ha han til observasjon.

Skal finne ut om han har diabetes:/ Dei finner ikkje ut av noke her på legesentere, så no er han hendvist til sjukehuset.

Og pappaen lika ikkje sjukehuse, så da må eg være med.

Eg synst det er heilt greit, å eg trur han gleda seg til å ha lille tulla aleine:) Han har aldri hatt ho aleine, så det blir spennande.

Så no venta vi berre på brev eller telefon når vi skal på sjukehuset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at de tar dere på alvor og sjekker opp gutten din da.

Hvorfor tror de at han kanskje har diabetes?

Fint å finne ut av det, slik at man eventuelt kan starte behandling i hvert fall!

 

Her har barna bare vært alene med pappaen fra torsdag kveld til mandag morgen som det lengste. Men det er sikkert flott for samboeren din å få litt alenetid med minsta også, han som reiser så mye synes sikkert det er stas. :o)

 

Håper det går greit med storebror! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han drikke så masse, han kan jo drikke 2liter om dagen og enda meir om han berre får lov. Og bleiene henge jo nesten på knea etter berre ei lita stund, legen synst ikkje det var så bra så ho ville sjekke han. Vi har enda ikkje hørt noke, men håpa vi får noke svar i mårra:) Han skal til legen igjen da, så kryssa fingrane for at vi får vete noke meir. Han er jo så plaga me øyrene og oppi alt, så han søve veldig lite.

Skal ikkje være greit me dissa små, hehe.. Men alt ordna seg nok, må berre ha litt tålmodighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hehe, ja det kan du stole på at hun har! mannen min har hatt permisjon fra april i fjor, slik at jeg kunne fortsette studiene. De kom opp til meg til lunch så jeg kunne amme, da, men i høst har han hatt henne hele dagene fra 8-16 eller lenger. Er jo litt styr i starten, men så går det bra etter hvert.

 

Lykke til med utredningen, da! Er nok litt spesielt, kan jeg tenke meg. Men det går sikkert fint med pappa og tulla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, pappaen og jeg delte permisjonen i midten så han var hjemme siden august til nå omtrent. Har vel vært alene med han på natten bare en helg, men det var i august da mamma skulle på sin årlige venninne-tur :o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

No nærma dagen seg:) På torsdag reiser eg og guttungen på sjukehuset og pappaen skal være heime med lille tulla:) Men han gleda seg veldig no, så det går nok helt fint.

Sjøl om han er bombe sikker på at vi berre skal ligge der 1 natt:D

Må nok "skuffe" han der, for legen sa til meg noken daga;) Men det ordna seg nok, vi må jo ligge der til dei har funne ut av det dei skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...