Gå til innhold

Savner dere å være gravide?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg slet litt med bekkenløsning sist, dessuten var jeg ganske så sliten. Synes derfor egentlig at det er godt å slippe å være gravid. Men har endel venninner som har født/føder nå disse dagene her, blir jo litt misunnelig og... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savna faktisk å gå gravid sjøl om eg sa eg aldri kom til å gjere det:D Men alt blir jo glømt så fort når man har fått dei små opp i armane:)

Har mangen venninner som har fått og skal ha, så synst jo at dei er kjempe heldige som har en baby å dulle med, hehe.. Men kosa meg med mine søte små, sjøl om dei er begynt å bli store etterkvart:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA jeg savner det - til tross for bekkenløsning og alle andre plager. Merkelig egentlig, men jeg gleder meg til å gå gravid igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg savner å gå gravid. Mye av det, ihvertfall. Akkurat engstelsen kan jeg godt være foruten, men forventningene, gleden, spenningen, de første sparkene - alt det savner jeg. Og så følte jeg meg så fin! Men nå hadde jeg et kjempefint svangerskap uten plager (hvis man ser bort fra noe kvalme i starten) og var i kjempeform helt frem til det siste. Er jo ingenting som tilsier at neste svangerskap skal bli like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei og atter nei he he! Og jeg som ikke hadde store plager engang, kun dårlig søvn og sure oppstøt :)

 

Nestemann må gjerne komme med storken, jeg trenger ikke ni mnd å forberede meg på nr 2 så det går fint. Jeg kan føde da, hvis jeg absolutt må... Nei storken er kul han, vi krysser av for det tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Var sliten og kjente det endel i bekkenet, likevel var jeg jo priviligert og kunne sykemelde meg når det ble tungt. Ble 50 % sykem.fra uke 28 og 100 % fra uke 34. Da brukte jeg dagene til å slappe av og samle krefter til å ta meg av jenta vår og resten som følger med i en familiehverdag.

 

Følte meg ikke akkurat råflott, var jo svær og tung, men koste meg med den gode følelsen av å ha den lille i magen. Jeg var ikke bekymret før mot slutten, da jeg var så svær med mye fostervann og stor baby og måtte ha ekstra oppfølging på sykehuset. Alt gikk da bra tilslutt, normal fødsel og flott stor gutt! Jeg kunne gjentatt sv.skapet og fødselen, men er mer bekymret over å få så mange barn. Føler jeg har akkurat passe nå:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

savner å være gravid nei... det skal jeg love at jeg ikke gjør - her savner jeg å ikke være gravid, føler at jeg har vært gravid sammenhengende i nesten to år! Ble gravid igjen etter bare fire måneder sist, så jeg er høygravid nå med termin 18. mars.

 

så jeg har en ettåring som ikke går og har stor mage - klar for å få ut den der ungen når som helst, men basert på erfaring tar det nok litt tid enda - fødte 17 dager på overtid sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohayoo: Skjønner godt at du ikke akkurat savner graviditeten da ja! ;o)

Lykke til med fødselen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for det.

 

På en måte er det greit å være gravid også... nå vet jeg jo hvordan tilværelsen er, men om noen uker er det jo en helt ny verden igjen... Men om den nye er like rolig som den første går det sikkert helt fint og om et år er jeg sannsynligvis ferdig med å ha baby for alltid - i alle fall hvis mannen min får bestemme - jeg kunne nok tenke meg tre barn, men det kommer ikke en til i 2010, i 2011 kanskje??? ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...