Gå til innhold

Mål og vekt på 6mnd kontroll


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor frøkna ligger i forhold til andre.

Hun er født 10.august og var i dag 65cm og 7235g.

Hodeomkrets 40,ett eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skattelita mi er født 14.august. Var på 6mnd kontroll i dag og hun veier 7755g og er 67cm lang, hodeomkrets var 43,8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snella mi var også 6 mnd 14.februar. Hun ble født på¨ullevål, hvor i verden ble din lille jente født.

Hun ble også veid i går og hun veier 7130g og er 68,5 cm lang. Hodeomkretsen er 45.

:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min deilige lille gutt, er stor! han kom til verden 1 august, og var på 6mndr kontroll i dag, hvor han målte 71 cm, og veide 9425g ;)

 

lubben og god liten gutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snella: min snuppa var også født på Ullevål :D så artig!!! Når på dagen var din født da. Mi ble født natt fra den 13.(hadde faktisk termin denne dagen) kl03.25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt.. Snella mi ble også født på ullevål kl 13 den 14. Vi hadde keisersnitt på grunn av seteleie.. Vi lå på barsel b:-) Hvor var dere? Bor dere i nærheten av Ullevål?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa ble født på føde B,men pga manglende plass på barsel avdeling,fikk vi rom på ABC hotellet(veldig greit!!).

Nei, vi bor langt fra Ullevål - på Søndre Norstrand! Tenk,kanskje vi så hverandre på restauranten nede...hehe

Kor bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på smestad. jeg var ikke på restauranten så mye. Så koselig å høre om noen som har bursdag samme dagen som min lille solstråle:-)

Håper alt går bra med henne og at hun vokser seg stor og sterk..

de blir så fort store.. idag plasserte vi for første gang jenta i en barnestol og ga henne middag. Hun har fått grøt en stund og smakt andre ting, men nå skal hun få faste middager.. det er veldig gøy!!!

lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er født i Bergen 05.august og ble veid rett før jul...da var han ikke 6 mnd enda..men da var han 8 kg og 72 cm:)

Har ikke vært på 6 mnd kontroll enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!!

Vi har begynt med middag da snuppa var 4mnd,siden ho likte ikke grøt. Prøvde helt siden ho var 3mnd til nå uten å lykkes,men enkelte barn liker ikke grøt. Så spiser vi halvt glass med nestle sin grønnsaksmos og resten er mme. Snuppa stor kose seg i barnestol og i forrige uke satt vi alle tre ved middags bordet...KOSELIG!!!

lykke til til dere å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er blitt STOR. Hun ble født 28.august og veide i går 8715g, var 70 lang og 44 i hode..... Veide 4,5kg ved fødselen, så var jo stor i utgangspunktete også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, min gutt er nok den minste!! Han ble født 6.aug 3260 g og 49,5 cm og 6 mnd var han 6840 g, 65 cm og 43 cm rundt hodet. Han vokste fint de første 3 mnd men etter det har vi slitt litt. Hna er superfin og aktiv så det er ikke noe farlig men han er bare litt liten. Fordelen er at ejg kan bruke klærne hans lenger, men jeg begynner å synes han kan vokse nå!! Måtte begynne å gi han grønnsaker med kylling allerede når han var 5 mnd ettersom der gikk så sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved 6 mnd kontroll fullammet jeg fortsatt ( hadde 6 mnd kontroll 2 dager etter han var blitt 6 mnd, derfor), han er født 23 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt ble født på Bærum sykehus 31.8. Han veide da 4760gr, var 53 cm lang og 37 cm rundt hodet.

På 6 mnd kontroll veide han 11160gr, var 74 cm lang og 46,7 cm rundt hodet.

Han er en stor og fin gutt :)

Mammas lille prins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...