Gå til innhold

På tide med et lite treff igjen?


MHBA

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

 

Nå er det vel på tide å treffes igjen? Har jo vært så koselig de gangene vi har møttes. Denne uka er jeg opptatt på torsdag ellers passer det hver ettermiddag/kveld både denne uka og neste uke.

Kanskje Lisa og lille Nora kommer også :-)

 

Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Jeg er opptatt til torsdag denne uken jeg også, men ellers har jeg ingen planer. Neste uke er jeg opptatt mandagskveld, ellers har jeg tid hver ettermiddag/kveld - og dag siden jeg er sykemeldt.

 

 

Hadde vært koselig å endelig få møtt dere :)

 

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for treff igjen jeg også:-)

Nå er det jo alt onsdag, men kan vi ikke prøve å få til noe neste uke?

Eneste dagen som kan bli vanskelig for meg er tirsdagen.

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke er bra...-men sliter litt med timeplanen..-skal se hva jeg får til, er iallefall ledig onsdag.

Gleder meg til å se dere bollemagene igjen ;)

 

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagen passer bra for meg også...bare si hvor og når :) Denne gangen SKAL jeg få det med meg om jeg så må gå helt til Arendal...

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

onsdag er fint for meg også.

skal vi ikke prøve et annet sted denne gangen? er ikke spesielt behagelige de stolene på lindveske.

 

marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut for meg, skal vi kalle onsdag en plan da? Cafeene stenger jo ganske tidlig på denne tida av året, så vidt jeg har fått med meg, men vi kunne jo feks møttes på ett av stedene på Langbrygga?

Vet ikke helt hvordan stolene er der Marianne, men det finner vi vel ut av ;)

Der er det jo også fine muligheter for en matbit hvis noen føler for det. Er på jobb til i tre-fire tida..-og kan møte når som helst etter det :)

 

Snakkes

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagen altså....hvor og når? For meg spiller det ingen rolle...om noen vil sitte på ifra Grimstad så bare si ifra...jeg kjører gjerne -men hater å sitte på...blir bare bilsyk ;)

 

Så, venter spent på hvor det blir - tar gjerne en matbit dit hvor vi skal :) Håper ikke jeg er den eneste...en gyllen mulighet for å slippe lage middagen hjemme...hihi

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det på denne kafeen som ligger på kortsida av pollen da? Husker ikke helt hva den heter... Eller så kan vil jo gå på Egon eller noe dersom folk vil spise middag. Spiller ingen rolle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Victor, og er koselig cafe, men mener de stenger kl.17.00?!

Det er kanskje litt tidlig med tanke på at vi gjerne sitter noen timer.

Ellers er det lite viktig for meg hvor vi møtes..-har jo Madam Reiersen også..-satser på å se dere onsdag da :)

..-ellers er det selvfølgelig plass til en til! Komkom!!

Monica

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm..-elsker tapas...-bra forslag!

Kan vi ikke bare si det, hvis ingen har noe spesielt imot det? Hvilke klokkeslett passer det for damene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten smule forvirret :)

Hvilket sted ble det, og hvilket klokkeslett skulle vi treffes der? Hvor ligger det...?

 

Ser dere til onsdag :)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ble Chaos og Tapas kl 16. Det ligger på Langbrygga, så greit å parkere der. De har mange småretter, så man slipper å bestille mye mat hvis man ikke er så sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Ok, har aldri hørt om stedet men skal nok finne det da :)

 

Jeg kan mest sannsynlig ikke være der til 16.00, må vente til sambo'n kommer hjem - hvis han kan komme hjem tidligere er det ok men om ikke så er jeg der ca. 17.00...dere sitter vel der ennå da håper jeg?! :)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...bare meg igjen...

 

er det noen som har noe imot at jeg tar med ungene?? Sambo'n måtte jobbe ekstra imorgen... Kan være der til 16.00...

 

De er veldig snille hihi ;)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...