Gå til innhold

Fy faen, hvor lenge varer en influensa?


lykken på jord

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er døden nær...dette er noe av det jævligste jeg har vært med på!

Jeg begynte lørdagskvelden, og i går var jeg værre, men i dag er jeg enda værre igjen!

Holdt på å besvime da jeg kjørte mini til barnehagen, måtte ta meg sammen for å følge trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt den snart i 3 uker.. 1 uka skikkelig dårlig. 2 uka begynte jeg og bli bedre. Uke 3 back again for fullt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde feber/grusom verk i kroppen i 5-6 dagar, småen på 3 hadde feber i over ei veke. Eg fekk sjølvsagt bronkitt i etterkant, så eg hosta noko enormt i halvanna veke etter feberen forsvann. Fortsette å ha mengder med slim i halsen/hoste i enno eit par veker etter det. Var vedig sliten leeeenge, sikkert både pga influensaen og søvnmangel pga hoste.

 

Så det tok faktisk over 1 mnd før eg var bra igjen, rakk akkurat å føle meg bra eit par dagar før neste forkjølelse slo til :-/

 

Pøs på med smertestillande, varm te og prøv å slappe av. Viss dåke er to om omsorgen for ungen/ungane, bør mannen din ta alt ansvar nokre dagar framover no.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste som jeg har snakka med har hatt det rundt en uke.. men at man fortsatt er forkjøla etterpå også liksom..

var ca en uke på meg.. men er fortsatt forkjøla.. jeg trodde også jeg var døden nær.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg vet om har vært syke mellom 2 og 8 uker....skikkelig dritt asså. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde feber og var skikkelig uggen en uke, så fikk jeg bihulebetennelse på toppen da..nå på uke nr 2 er jeg hes i stemmen, veldig forkjølet og hoster mye. Ikke akkurat i toppform..datteren min har hatt av og på med feber i 10 dager, og nå er hun forhåpentligvis feberfri, men hoster endel og fortsatt veldig forkjølet hun og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)

Jeg begynte for 9 dager siden og er fremdeles sjuk. begynte å bli bedre i går, men er fremdeles tett, slapp og hoster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...