Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er så gla, så gla! Og litt trist også. Gruer meg til å sende fra meg lillegutten min :( Og så er det et skår i gleden at vi ikke har fått sjekket barnehagen, måtte bare hive oss på telefonen og ta plassen når det ble en ledig.

 

Litt blandede følelser her, men det er vel sikkert vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var det for oss også. Skulle ha henne hjemme til 13 mnd, men så fikk vi plass når hun var 11 mnd etter heftig ringe rundt og ordne-runde ...

Skulle begynne veeeeldig rolig og med korte dager, men hun trives jo så bra så hun har stort sett vært der 8-14/15, og det har gått helt fint.

 

Men veldig tragisk at man føler man må "ta det man får" og ikke har noen reell mulighet til å sjekk om barnehagen er "bra" og evt velge den man synes virker best.

Men vi har henne ihvertfall i denne familiebarnehagen inntill videre (og den virker jo helt OK altså), og søker og venter på plass på den vi egentlig vil ha ;-).

 

Det vanskelige (synes jeg) er å miste kontroll over hva hun spiser/har på seg/gjør/bæsjer ;-) ... men tror egentlig jeg bare har litt godt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med plass!

Kan godt skjønne dine blandede følelser ja, tror det er ganske vanlig!

Deilig at de små blir litt større og mer uavhengig, men samtidig veldig vemodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...