Gå til innhold

Må vi ha festleker el. på bryllupsfesten? Noen idèer?


ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Giftet oss i utlandet for 1 mnd siden , og skal snart ha bryllupsfest kun med venner (61 stk). Mange som ikke kjenner hverandre. Lurer på om vi bör ha noen festleker el. Noen tips eller idèer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er utrolig harry med festleker i bryllup, så jeg mener nei. Taler under middagen og dans av en eller annen variant etterpå holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en lek hvor det var en pakke som ble sendt rundt.. En leste opp en "regle" over hvem som skulle få gaven.. Endte opp hos oss og vi måtte ta på det som var i pakka..

Veldig gøy =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det blir enn litt mer uhöytidelig fest enn et vanlig bryllup. Ellers er jeg enig med deg..

Er redd folk vil kjede seg :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den leken har jeg hørt om, og aldri noe positivt. Og på hvilken måte blir folk bedre kjent med hverandre med en sånn lek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg det er velsgnet befriende å være i hva som helst slags sosial sammenheng uten festleker, og gudskjelov virker det som det er på vei ut... Bryllup inkludert. Jeg ville tatt en forholdsvis kort presentasjon på hver enkelt rundt bordet, kanskje med litt humor så det ikke blir kjedelig.

Men leker- oh no...

 

Gratulerer så mye da! Og lykke til med festen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da så, alle våre gjester syntes den var morsom hvertfall.. Og det er det viktigste for meg, ikke hva alle andre mener..

 

Aldri sagt at den gjør folk bedre kjent heller jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja presentasjonrunde hadde ikke vært så dumt, men er sikker 8 stk som er kjærester til noen venner, som vi ikke vet noe om... Så da blir det brått vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha toastmaster?

 

Isåfall kan jo h*u gå på info søk om disse 8 dere ikke vet hvem er? Evt kan dere jo bare spille på den da, at dere IKKE aner hvem det er ;)

 

Så jeg ville gått for presentasjonsrunde og ikke leker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i et bryllup for noen år tilbake der det var festleker, og det er noe av det mest tragiske jeg har vært borti. jeg foretrekker å sitte på utsiden og vente på at lekene skal bli ferdige...

 

ta presentasjonsrunde.. det er mye gøy rundt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...