Gå til innhold

Barselsgave fra far???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ingen barselsgave fra far. Men må jo likevel si at han gav meg verdens fineste gave, vår lille datter. I morgen er det morsdag, og jeg håper han kan gi meg en liten oppmerksomhet på dagen. Ellers blir jeg skuffet. Trenger ikke koste mye, men f.eks en blomsterbukett hadde varmet. Hva mener dere om saken?? Og fikk dere barselsgave?? Ellers gir han meg fine bursdags og julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk barselsgave av barnefar ja.En svindyr designerjakke jeg hadde ønsket meg.Så det var jo kjempehyggelig :-)

Men jeg hadde ikke brydd meg så veldig om jeg ikke hadde fått noe egentlig.At vi fikk dattera vår var jo gave nok i seg selv :o)

Men nå har jeg en mann som er veldig flink til å gi meg gaver og oppmerksomheter uannsett merkedager eller ikke da,så jeg annser meg selv som veldig heldig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg( altsa at en baby er den beste gaven man kan få!!! :-) ), men bestandig koselig å få oppmerksomhet. Jeg fikk iallfall en kjempefin morsdagsgave. Fikk te på senga, og et gavekort på aromaterapi. Gjett om jeg skal kose meg :-) En kjempeflott gave synes jeg :-). Ønsker alle en fortsatt fin morsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blomster da vi kom hjem av samboeren min etter at vår datter kom til verden. Til morsdagen fikk jeg gaven en uke på fohånd, en blanding av morsdagsgave, bursdagsgave og 1 års folovelsesdagsgave, en lap top :) Min tok nemlig natta før jul... Og frokost på senga og sove leeenge :)

 

Alle dere som forventer noe på morsdagen, hva gjorde dere med farsdagen da? klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris dere lykkelig for mennene deres! Her var det null, nix og nada hverken til morsdag eller til barselsgave... Så sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det blir så mange faste dager med gaver jeg, setter mer pris på den impulsive oppmerksomheten. Selv har min bror og jeg aldri feiret mors- eller farsdag for våre foreldre, og jeg synes det blir mye styr med Valentinsdag og slikt også. Hvorfor må man markere slike begivenheter med å støtte handelsindustrien? Verken mannen min eller jeg kjøpte morgengaver til hverandre i forbindelse med at vi giftet oss heller, men vi hadde verdens beste fest! Jeg har heldigvis en romantisk og vidunderlig mann, som lager fantastiske middager rett som det er og daglig forteller at han elsker meg. Vi koser oss, har levende lys på til alle måltid, drar på teater og opplever ting sammen, men gaver har aldri vært viktig for oss. Er vi "far left winged" eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...