Gå til innhold

Enerom??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare enerom på barsel på Ringerike? Har liggi på 4 mannsrom på Drammen tidligere og det frister IKKE til gjentagelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns og huske at de bare hadde enerom og tomannsrom. Jeg lå på tomanns, men lå alene ett par netter. Kommer an på hvor mange fødsler det er. Så lang det er mulig, får man ligge alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Ringerike er det tre enerom, to tomannsrom, to tremannsrom og ett familierom. Hvert rom har eget stellebord og bad/toalett. Jeg hadde enmansrom 2netter, så blei jeg flytta på 3mannsrom, men gudsjelov var det bare 1til der. Men ikke noe særlig å være på flermansrom syntes jeg. Når man netopp har født og trenger ro og hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

de plasserer sjeldent flergangsfødende på flermannsrom siden disse naturligvis vil ha søsken på besøk en del.. og det fører til en del støy for de andre på rommet.

 

Jeg har hatt enerom begge gangene jeg har født, første gang ble jeg lagt på 3mannsrom men ble flyttet til enerom da barnet ble noe dårlig og måtte i lyskasse, samt få medisin intravenøst.

 

opplever de som veldig gode på å tilrettelegge der :)

Jeg akter ikke bli lagt på flermanns denne gangen heller, da jeg venter mitt barn nr 3 og absolutt IKKE har behov for å ha mennesker rundt meg mens jeg prøver å få familien min til å bli kjent med den lille saken som er ventet.. :P da drar jeg heller hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...