Gå til innhold

Hvor mange av oss har født?


 Mamma'n til Mathea ♥spire12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vår lille skjønne Jenny kom mandags morgen - den 16.februar. Planlagt keisersnitt var 24.februar, men prinsessa ville visst ikke vente lenger, jeg fikk rier om natten, og hun var første som ble forløst etter vaktskiftet om morgenen. 2980 gram, seteleie gjør at vi ikke vet hele lengden (de strekker ikke ut beina for å måle), men hun var 32 cm fra isse til sete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk ei perfekt liten prinsesse 22/2. Hun kom 12 etter termin, så det var godt å bli ferdig med det:) Nå koser vi oss hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår kom på terminen 25. februar. Var forberedt på noen kjipe overtidsdager, så føler mæ veldig heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår kom på nyttårsaften 8 uker før terminen. 1845g og 43cm. En md på Ullevål, og hjemme og koser oss nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vår lille Ronja ble født 19. februar, 5 dager før termin.

Hun veide 3940 gram og var 49 cm lang, helt perfekt!! :-)

 

Fødselen gikk kjempefort, var på sykehuset

10.30 og Ronja ble født 14.34.. :-)

Gla for att alt har gått så fint.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ei lita tulle 03.02.09. Terminen var 06.02.09 så det var ikke langt unna. Ho var 3803 g og 51 cm. Fødselen var overraskende lang ( 11 timer). Min forrige var på 5 timer.(for 18 år siden). Nå koser vi oss masse hjemme.

 

Vi har forresten allerede begynnt å planlegge nestemann da vi ikke vil ha " enebarn" og alderen løper fra oss. Søskena er 18, 16, 13 og 8. De 3 yngste bor ikke her. Men håper det går noen mnd før det " klaffer".

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine to kom 28.01. Terminen var 16.02

 

Tv1 2600g og 48 cm-gutt

Tv 2 2000g og 44cm-jente

 

Super fødsel! brukte 4.5 time fra vannet gikk og første ri startet, til de var ute - med 10min mellomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille Eva kom endelig 14.02.09, 4 dager over termin, på Valentines day. Veide 3122g 49cm lang - søteste prinsessen som ble kjæresten til søte Matheo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...