Gå til innhold

Trapp?


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Noken av dei små som "går" i trapp?

Lille tulla er helt "gal" etter å gå i trapp, plutselig en dag var ho halveis oppe i trappa, fikk litt panikk da ja!! Etter det går eg bak ho heile veien og passa på, ho har en bra fart oppover, hehe.. Men synst det er greit ho får prøve seg, å lenge noken er rett bak ho og passa på selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min går ikke, men k ryper i trappen. Han elsker det han og! Full fart oppover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror trapper må være helt magnetiske for sådanne små. Lillemor går ikek selv ennå men er rask til å krabbe opp ad trappen og liker veldig godt å gå opp med oss i hendene. I begynnelsen var det slik at om jeg snudde ryggen til så satt hun plutselig 7-8 trinn oppe, men jeg tror hun har skjønt nå at hun får ikke gå alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg skreiv kanksje litt feil, ho kryper opp;)

Trur det er veldig "magnetisk" med dissa trappene. Sette vogna foran i dag, men jammen kom ho seg ikkje opp alikavel. Så her må vi nok ha oss ei grind nede og. Vi har berre stove og kjøkken oppe, så alt anna er nede. Men får sjå ka vi finner på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Helene ELSKER trapp!

Hun har krabbet i trapp siden hun lærte å krabbe og om vi er et sted med trapp blir hun helst hysterisk om hun ikke får gå i trapp... Er glad vi ikke har trapp hjemme! :o)

 

Nå er favoritten å klatre opp på armlenet på sofaen (som er omtrent en meter høyt!!) og hoppe ned i sofaen! Jepp, vi lærer av storebror!

 

(Mammaen står med hjertet i halsen når hun står der og vakler på armlenet da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...