Gå til innhold

Mange som fortsatt ammer? :-)


Tre_Blir_Til_FIre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes, her også!;)

Har mange ganger tenkt på å prøve å kutte ut natteamming, men har funnet ut at jeg skal vente å se om hun venner seg av det selv.. Eller at vi tar det når hun er over året. Synes det kan være litt kos utover tidlig morgenen, det gjør jo bare at vi kan sove lenger!:) I tillegg så får vi mer søvn om natten når jeg bare gir henne pupp enn om jeg ikke gjør det.. Men tilbyr smokken først. Går ikke det så blir det pupp..

Synes det er koselig å ha disse amme-stundene på dagen også. Bli 2-3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer lillesnuppa mi jeg også :)...Hun bare eeeeelsker puppen sin.Har gjerne måtte amme henne ett par ganger om natten,men nå de siste nettene har hun faktisk sovet helt til morningen ved 06.00 tiden :) Det er jo så deilig da...noen ekstra timer med søvn på meg...& ikke minst ligge alene i sengen uten bøllefrøet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta når han var over 3 mnd...desverre!!! Var så sår og blødde og det ble så stress at han ikke ville ha mere...

Sist ammet jeg til han var 19mnd... Kos dere med ammingen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ammet kun morgen og kveld siden jul. Hun ville ikke spise noen verdens ting når hun fikk pupp ellers på dagen (og eller natt) Da jeg sluttet gradvis begynte hun å spise som en hest:)

men det er litt trist å slutte helt så tar det gradvis, ikke noe stress ennå hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ammet før hvert måltid til nå pluss en gang mellom 4 og 6 om morran.

Men nå har hun bitt meg så jeg har åpne sår på undersiden av vorta og d er sååååååå vondt at nesten tårene spruter!! Så nå prøver jeg å trappe ned så hun får ca 3 ganger i døgnet. Syns d er kos så har ikke lyst å bare kutte ut heller og når d har gått en stund siden sist blir hun veldig sutrete..!

Forrige gang ammet jeg til 18mnd, mn på slutten var d bare morgen +kveld også bare morgen...d ga seg liksom av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vurderer å kutte ned til kun morgen og kveld, men foreløpig får hun så mye hun vil ha mellom ca 7 om morgenen og 8 på kvelden. Snuppa har vært veldig småspist på "vanlig" mat men det ser ut til å ha tatt seg opp litt. Regner med at maten går ned på høykant når jeg skrur igjen kranene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å trapper ned siden jeg skal tilbake i jobb om en måneds tid. Nå ammes det morgen og kveld. Nattammingen vendte vi av med mellom 6-7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...