Gå til innhold

Drammensbabyer?


mini77

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om det var noen fra Drammen eller omegn her inne som har lyst på å bli kjent med oss?

 

Vi kjenner dessverre ikke så mange her i området og nå kjenner jeg at dagene kan bli litt lange innimellom av bare å gå hjemme...

 

Jeg er en jente på 32 år som fikk en nydelig gutt, Sebastian, 1 oktober.

 

Håper noen har lyst å treffes?

 

Vennlig hilsen

Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg ønsker også å bli kjent med flere som er hjemme på dagen med en liten en! De fleste jobber jo, så dagene blir lett litt lange!

 

Vi fikk ei lita datter 15 oktober, så da er ikke Sebastian og henne så langt unna hverandre i alder!

Vi bor 1 mil utenfor drammen, men kommer oss til byen gjerne hver dag! - triller turer da det ikke er for kaldt, eller bare slapper av på kafeer! Ellers er det jo veldig hyggelig med hjemme besøk også!

 

Send meg gjerne en melding privat!

Eller sjekk ut DIBtreff sidene for buskerud - så kan vi sette opp ett treff og få med oss flere! =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg også syns dagene kan bli litt lange innimellom, og har lyst til å bli kjent med nye mennesker!

 

Jeg er en jente på 25, og fikk lille Jonathan 19. oktober, så nesten like store disse babyene våre.

 

Vi bor i Krokstadelva, og kommer gjerne inn til Drm. :)

 

Har dere bestemt noen dag for treff?

 

Hilsen Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja, vi har satt opp en treff onsdag 11 februar klokken 13. Vi har avtalt må møtes utenfor Pigen også ta det litt derifra. Se hvor det er ledig osv.

Til nå er vi tre mammaer som er meldt på og med deg blir vi 4 :D

Jippi!!

 

Treffet ligger ute på DIB-treff buskerud foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Heia!

Har ikke fått sett dette før nå. Jeg har en gutt som er født 15. oktober.

Bor litt utenfor drammen.

Treffes dere fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei herlige høst! jeg har heller ikke vært på treff, men har bestemt meg for å være hjemme et år til nå, så det hadde jammen vært hyggelig å bli kjent med fler! Har ei jente født 4.oktober. Send en pm om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er det noen som blir hjemme over 1 år med sin oktober 2008 baby? Jeg bor i Drammen, jenta mi blir 1 år 16. oktober, og jeg er hjemme med henne. Går gjerne i åpen barnehage på Tangen kirke og har nettopp begynt på Bragernes kirke. Alltid koselig å bli kjent med andre. :-)

 

Hilsen

Shari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...