Gå til innhold

Det ser ut som vi skal flytte til utlandet!


LilleMalin♀♂♂

Anbefalte innlegg

Utland og utland, det blir Sverige;) Og bare for et halvt år. Likevel, mye for en mamma å bekymre seg for!

Hva med ny barnehage og så starte i den gamle barnehagen hjemme til høsten, men da sikkert på stor avdeling. Hvordan vil Emily takle det?

Vil jeg og lillebror bare kjede oss hele dagen hjemme, eller er det mange babyaktiviteter og hyggelige mammaer der, tro?

Hva skal vi ta med og hva skal være hjemme? Vi leier ikke ut siden vi får dekket bolig der og da er det kjekt å komme hjem til "dekket bord" hver gang vi er hjemme.

Mannen min venter på tilbudet om bhg og leilighet før vi vet helt sikkert, men da blir det fra feb/mars tenker jeg...

Om dere kan se inn i fremtiden og gi meg svar på disse spørsmålene er jeg veldig takknemlig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så spennenede da! Det går sikkert kjempe fint. Ikke rart at du er litt bekymret. Alt nytt er jo fort litt skummelt og har grunnlag for masse bekymringer. Men det går sikkert mye bedre en du frykter:) Det er jo en spennende erfaring og et halvt år er jo ikke så lenge. Så har du jo augustkubben da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlandet er utlandet! Så spennende!

 

Barn er utrolig flinke til å tilpasse seg, så Emily takler det helt sikkert kjempe fint...Men skjønner veldig godt bekymringen!!

 

Aner ikke hva dere bør ta med....Men kanskje bilder av venner og familie så Emily kan ha de i et album og leke med, dermed blir de ikke så ukjente når dere kommer tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt tips:) Søsteren min sa det samme, faktisk, at vi kunne spørre foreldrene til de andre barna i bhg om å filme dem slik at vi kan se på filmen og snakke om vennene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...