Gå til innhold

Noen her inne som har prøvd og lage en jentebaby og har fått det til??? Hva gjorde dere i så fall??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Utenom å ha sex da så klart;)

 

Jeg tenker på hvilke sex stiller dere brukte.

Evt mat dere spiste, når hadde dere sex i forhold til eggløsning osv...

 

Trenger gode råd nå... Har 4 gutter og vil så gjerne ha ei ei lita snuppe nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex før eggløsning (dvs før positiv test, og hver dag fram til positiv el-test). Kan for all del hende at det var tilfeldig da. Men vi fikk gutt den gangen vi begynte å ha sex etter positiv el-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn et frosset egg ved hjelp av prøverørsbehandling, det blei ei jente :)

 

Vær glad for hvert barn du får du, uavhengig av kjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er takknemmlig for mine 4 flotte gutter. Vi var enige om at vi skulle ha 5 barn før vi i det hele tatt var gravide med første mann. Men syns ikke at det er så galt og ønske seg jente og skulle det bli en gutt til så har jeg 5 flotte gutter og være stolte av.

Er ikke sånn at jeg blir sur og skuffa hvis jeg ikke får jente denne gangen, men etter 4 gutter hadde det vært hyggelig med ei lita jente bare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sæden til mannen som bestemmer om det blir gutt eller jente. Du har kun x-kromosonet (tror jeg det var) i eggene dine som er et jente kromoson og mannen kan ha både x og y. Er det x kromoson i sædcellen som befrukter egget så blir det jente. Er det et y-kromoson så blir det gutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe å si ,hvilken stilling eller hvordan mat du spiser .

For det er mannen som bestemmer kjønnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner deg godt, jeg. det hotteste tipst er å gå på amazon og søke på temaet, de har masse bøker skrevet om emnet. særlig en som heter "how to choose the sex of your baby" mener jeg den het. funka for oss hvertfall. kan jo selvsagt være tilfeldigheter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen, jeg har lest at hvis man har sex sjeldnere så er det mer sjanse for å få jente. For jente-sædcellene lever lenger enn gutte-cellene, slik at hvis man da har sex noen dager før eggløsning vil jentene kanskje fortsatt være der, mens guttene ikke..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette leste jeg på EkspertSvar på BIM

 

Noen mener at jentesædcellene overlever lenger enn gutta, så man skal derfor vente 2-3 dager fra siste sædutløsning før man prøver igjen. Det kinesiske horoskopet, som også er meget tvilsomt, kan kanskje hjelpe. Ellers er ikke statistikken helt på din side, for har man to av samme kjønn allerede, vel og merke med samme far, så er det 70% sjanse for at det tredje barnet også blir det. Har du byttet mann underveis, så er det 50/50 igjen. Også når man kommer til nr 4.

 

 

 

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi laget to gutter ved å ha sex under eggløsning. Har en jentebaby i magen, som er laget 3 dager før eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 21:50

 

Det kan være gode grunner til at man ønsker seg et kjønn, feks at man er bærer av sykdommer som rammer bare jenter eller bare gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja såklart er det mange gode grunner til å ønske seg kjønn, og skjønner hi veldig godt, hadde jeg hatt fire gutter hadde nok jeg ønska meg ei jente jeg også!

 

Men det er ingen sikre metoder for å velge kjønn, og er man bekymret for at man kan føre videre en sykdom bør man ikke få barn i det hele tatt, hva skal man gjøre hvis man finner ut på ul i uke18 at man har "feil" kjønn i magen da, abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...