Gå til innhold

Minilager i Oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har brukt City self-storage på Helsfyr (selv om det ligger på Lilleberg). Vi betalte ca 1000,- i mnd for 4 kubikk. Det var åpent fra 6 om morgenen til 23 om kvelden, og fungerte flott for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også brukt det på Helsfyr, tror vi betalte ca 1500 i måneden. Husker ikke hvor stor den var, men vil anslå 6-7 kvm gulvplass og ganske høyt under taket. Det var plass til alt stashet fra min leilighet på 40 kvm, inkludert ca 20 esker med bøker samt møbler mm.

 

Fungerte utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå spør du vanskelig!

Vi fylte laget fra gulv til tak (kanskje jeg husker feil, og at det var fire kvadrat?), da hadde vi store esker i fire lag innover, og ihvertfall fem i høyden, og en god del annet ræl. Så et grovt overslag...femti- seksti esker kanskje?

 

Betjeningen på Helsfyr var kjempehjelpsomme, og de hadde lager i mange ulike størrelser som vi kunne velge mellom. Sjekk sidene deres, det er en beregningsgreie der.

 

http://www.cityselfstorage.no/lagring/storrelses-beregner/hurtig-kalkulator.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Å skulle ønske jeg så denne tråden for et par år siden, hehe. Har selv lett etter minilager i det siste, og bestemte meg for Holmen Minilager på Bøler forrige uke. Tror vi betalte 450 kr for 6 kubikk jeg :)

 

http://www.holmenminilager.com

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Tråden er moderert. Begrunnelse:

 

* Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis.

 

Kira

Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...