Gå til innhold

Permisjonstid


Faslis

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.

Var utrolig hyggelig å treffe flere av dere forrige uke. Takk for en fin kveld.

 

Jeg går ut i permisjon på fredag, og har da "allverdens med tid", tror jeg ihvertfall. Det jeg tenkte da var at jeg en dag som passer dere skal være hjemme å kokkelere, bake og styre litt og så få besøk av dere. Jeg bor på Vegårshei, ca. 30 min fra Arendal.

 

Hørtes det ut som en plan? I såfall, hvilken dag passer best?

 

Ha en fin dag.

Lisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å være gått ut i permisjon, Jeg gleder meg til det selv om det er en stund til enda, tror jeg går ut 28.mars:-)

Hadde vært kjempe koslig å ta en tur til "dalstrøka innafor", jeg jobber bare 40% så jeg er sånn tålig fleksibel. De andre jentene jobber jo litt mer, så vi får høre hva de sier:-)

Tenk nå nærmer du deg med stormskritt å se det lille mirakelet deres. Fantastisk følelse:-)

Sender deg en pm med tlf nummeret mitt, så kan du jo melde meg en dag du er i byen, så kan vi kanskje ha lunch eller noe hvis jeg ikke jobber.

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Takk for sist. Det var veldig koselig å møtes.

Så heldig du er som har permisjon. Gleder meg veldig til det.

Jeg vil veldig gjerne komme til Vegårdshei. Jeg har ingen fridager, men har stort sett mulighet alle kvelder. Kan også komme rett etter jobb dersom det er aktuelt. Jeg er jo på en måte litt på vei mot deg når jeg er på jobb. Slutter enten 15.00 eller 15.30.

 

 

Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg går oxo bare hjemme... men jeg er bare 19 år da. aner ik hvor gamle dere er. jeg har jaffal tenkt mye på at d hadde vert koseli åblitt kjent med noen i distriktet som oxo skal ha smått så har e lissom noen å snakke å henge med som ikke blir så fort lei a babysnakket:P hehe...

men jeg vet jo ikke hvordan e skulle kommet meg opp t vegårshei for jeg har ikke bil men men....

bare si i fra hvis noen vil ta en kaffi eller noe en dag, bor på langbryggen i arendal. så ikke langt for meg jaffal! hadde vert kos å blitt kjent med flere..

Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp!

Åh, så koselig! Har kjempelyst å suse på tur til Vegårshei, men ser jo med en gang at jeg er den "vanskelige" i gruppa.

Eneste kvelden jeg har fast fri er onsdag, men også ledig de fleste torsdagene.

Har siden sist startet med trening for gravide på mandag, og det var beintøff trening..-kjenner det fortsatt i musklene..-og ja, det er fire dager siden!

 

Sender også over ei privat melding med kontaktinfo i tilfelle du skulle kline til med et treff :)

 

Snakkes

Monica

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lisa

Har fri, så det høres bra ut..

..-men skal på ett kurs som begynner kl.18.30...-bare det er før det, så skal jeg absolutt prøve få det til :)

Har du hørt noe fra de andre?

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Så koselig :)

Jobber til fire, men kan komme rett etter jobb. Kan muligens snike meg unna litt tidligere også... ;-)

 

Sender deg melding med telefonnummeret mitt så kan du kanskje sende en veibeskrivelse :-)

 

Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei Monica,

jeg er ny på bim og da jeg søkte på evt BIM treff så jeg at du hadde vært på trening for gravide, hørtes spennende ut og jeg lurte på om du kunne fortelle litt om det,hvor er dette og hva dere gjør? Bor i Grimstad og er 2 mnd på vei.lykke til videre med trening og svangerskapet!

Siimba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...