Gå til innhold

Hei jenter! Hvordan går det? Jeg er gravid igjen og...


DieselDoris & Synne 06.06.07

Anbefalte innlegg

denne gangen er det ikke som forrige svangerskap var. Da hadde jeg "ingen" plager, men til nå har/har hatt jeg bekkenløsning, hudutslett og intens kløe, kvalme, ja... har sikkert glemt noe :-) Men gleder meg allikevel. Vi vet at det blir en gutt denne gang :-D

 

Hvordan går det med deres små?

Synne vokser fort. Bruker 86-92 i klær, sier ord som fisk, gris, Synne, lys og fler. Utrolig morsomt i denne alderen. Hun hermer etter mye av det vi sier. Hun er utrolig bestemt, og vet godt forskjell på spørsmålene vi stiller. Men det blir litt mye NEI, fra hennes side, selv om hun kanskje mener ja. Og så er hun en mammadalt til de grader. Må prøve få henne litt mer pappa-avhengig siden det kommer en liten skapning til i huset i mars/april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei! :)

Jeg har ei født 04.06.07 og venter 2.mann 26 aug.

Blir veldig stas! :) Fin aldersforkjell, tett men 1 er alikevel nokså selvstending.

Snuppa vår er også ei bestemt lita frøken som har fått klengenavnet; turboprinsessa! Prater som en foss, glad i musikk og dans og stort sett blid og fornøyd, selv om hun kan få "turer" hun også hvor hun er illsint. Hærlig alder er det i alle fall:)

 

Når venter du neste mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt å se at det er fler som er gravid igjen:) jeg fant ut i dag at jeg er gravid igjen, og ha da termin 18. des. gleder oss masse allerede:P odin har blitt en stor og aktiv krabat:) sier ikke så masse enda, men han forstår det meste vi sier til han:) kommer seg nok etterhvert:) Blir spennende tid fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Slenger meg på her jeg også..

Vi skulle ikke ha fler, var ferdig med å få barn..

Men, gjett hva vi finner ut.. ;o)

Venter et lite nurk i slutten av august..

Og vi flytter nordover ca 1,5 mnd før termin..

 

Min lille skatt er helskjønn, en tøff liten fyr..

Kanskje ikke så rart når han har mange storebrødre og ta etter..;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er også gravid igjen. Har termin 15 april 2010.

Jenta mi er født 18.06.07, og jeg synes det blir en passende aldersforskjell.

Gleder meg skikkelig til tiden fremover, og håper jeg får et like fint svangerskap som forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...