Gå til innhold

Noen som fremdelse ammer her.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi ammer litt ennå , gutten vår vil lissom ha pupp ennå.

det er koselig å amme, men tror vi snart skal slutte. men tror ikke min lille har helt lyst til å slutte å få pupp.

 

ammer litt om natta ennå , for han har vært så mye sjuk og da har han våkna mange ganger om natta, så av og til får han pupp. men vi jobber med saken å slutte igjen da.

men det e koselig å amme , men merker at det gå mot slutten

 

hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer enda, litt på grun av att hun har begynt i barnehagen, og kanskje hun får litt bedre imunforsvar på grunn av amminga. jeg ammer morgen og kveld, må nok snart slutte, men vet ikke når. Synes ikke det er noe ålreit å amme når dem er for stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer også ennå. Han får om morgenen og tidlig ettermiddag/kveld. Kommer som regel og vil ha litt kos når jeg er kommet hjem fra jobb om ettermiddagen. Tror ikke vi kommer til å holde på så lenge til, merker det minker godt på melka.

syns det er kjekt med den lille kosestunda, men ikke hvis han kommer og vil ha med masse folk rundt nå når han er så stor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer fortsatt og kommer nok til å fortsette en stund til, i hvert fall til hun er 1 1/2 år, hvis alt går etter planen. Men det er ikke mer enn 3-4 ganger per dag og jeg merker godt at det ikke er rare greiene igjen i forhold til da hun var liten baby. Det er en fin kosestund, synes jeg, hvor vi kan roe helt ned begge to, samtidig som hun får morsmelk som kanskje (men jeg har mine tvil) kan gi henne en buffer mot sykdom når hun nå skal begynne i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer morgen og kveld. Det er jo bare koselig syns jeg :-) Men gruer meg litt til den dagen vi skal slutte - hvordan vesla skal takle det (evt hvordan mamma´n skal takle det ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammar ein del enno. Eir har blitt nattavvendt tre gongar, men har blitt sjuk like etterpå alle gongane. Sist var ho no sjuk frå 20. des og fram til nyttår. No har ho ei tann som er eit par dagar frå å bryte igjennom, når den er ute blir det nok avvenning igjen...

 

Ho får melk når ho legg seg kl 18, og så 1-2 gongar i løpet av natta (enten kl ca 1 og 5, eller i 3-4-tida). Av og til vil ho ha litt før ho står opp kl 7. Pleier å få seg ein sup før ho legg seg om dagen.

 

Kjem til å fortsette ei stund til, så lenge ho vil og eg synest det er greitt. Med storebroren holdt eg på til 19 mnd, då var eg gravid igjen og kasta opp/gjekk ned så mykje i vekt at melka blei vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...