Gå til innhold

Kjerringråd mot hemoroider, please!!


¤mamma¤

Anbefalte innlegg

Auuu, to uker til termin, og i dag fikk jeg plutselig vondt;((( og det kom blod på papiret.

Syns jeg har hørt noe om å smøre på honning?

Noen andre råd som ikke innebærer en tur på apoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan råde deg en tur på apoteket..det er verd det. ACE COMFORT er veldig bra mot dette,,,,akkurat prøvd selv..og den funka tok noen dager men den funka bra....

koster litt over 200kr men det er verd det.

brukte scheriproct også men det sa jordmor at jeg måtte slutte med når man var gravid...

ellers re kjerringråd å legge deg på sofaen eller senga med ropma bygdopp med en pute...det gjør at blodet ikke samler seg i utposingen du har...det hjalp meg VELDIG.

du kan også legge en kald klut(toalettpapir) der det er vondt.

 

GOD BEDRING...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, må le;) Jeg er såpass bluferdig, at akkurat denne infoen har jeg ikke veldig lyst å dele med mannen min, så noen oppbygd rompe på sofaen blir det ikke her i kveld ¤smiler¤

Men skal sjekke ut den fra apoteket i morgen. Takk!

 

;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å legg noen isbiter,pakket inn i et tynt stoff,legg det på hemoroidene,eller ta deg en tur i dusjen og spyl på med så kaldt vann du orker,dette skal få hemoroidene til å trekke seg sammen.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, må le litt av de kjerringrådene på denne siden som ble lagt ut her ( vet ikke om det funker da men). men potet bit som stikk pille??? Haha! ( ler meg i hjel).. Noen som har prøvd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ha ha ha!! Den venter jeg litt med;)

Tok honning på i går og dag, og det er allerede mye bedre (dog klissete og litt ekkelt)....og spylte med kaldt vann i dusjen. Veldig lindrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...