Gå til innhold

Min erfaring med å føde på Haugesund Sjukehus


Undrende85

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare skrive litt om å føde der.

 

Jeg syns det var helt ok. Jeg hadde en veldig, veldig kort fødsel, så jeg rakk ikke oppleve så mye føding der, men syns de var flinke likevel. Det eneste var at jordmorstudenten ikke var flink nok til å høre på meg og maste videre om at jeg måtte puste på bestemte måter, men det fikk meg til å ville besvime. Mistet litt av synet osv, så jeg måtte faktisk kejfte på henne før hun hørte etter.

 

Etterpå var jeg på sykehuset, og eneste jeg har å utsette på oppholdet var at jordmødrene liksom aldri fikk tid til å gi meg lang og god tid til f.eks. utprøving og opplæring i ulike ammeteknikker, så det gikk litt fort hver gang. Alle jordmødrene der hjalp til hver gang jeg ringte på dem da, men ville gjerne hatt litt god tid på meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Har bare kjempegod erfaring med å føde der. Har hatt to veldig kompliserte svangerskap, og både jordmødre og leger har tatt seg god tid til å hjelpe meg og høre på meg. De hjalp så godt de kunne selv om det var travelt, og (de fleste) var hyggelige og greie. Har fått komme inn til kontroll selv om det var helg og lite bemanning. Forstår ikke alt det negative jeg har hørt.

 

Under fødslene har jeg hatt jordmødrene Marit Alice og Marianne Dahl, og begge to har gjort fødselene til fantastiske opplevelser. Selv om jeg sikkert ikke var den enkleste fødende de har sett (hadde mye fødselsangst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...