Gå til innhold

Noen som har barn født i begynnelsen av juli2008 i Hafrsfjord området?


Martinius

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Jeg fikk en liten gutt 5. juli 2008 og bor på Sunde. Jeg kunne godt tenke meg å bli kjent med andre/grupper som har en liten baby i samme alder :-) Trilleturer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei hei

 

Så kjekt å få respons! :-))) Jeg har nettopp flyttet fra Bogafjell og tilbake til Sunde, så jeg har gått glipp av alt som er av barseltreff osv. Så det hadde vært skikkelig kos å bli kjent med noen som har barn på samme alder som min lille på snart 6 mnd :-)

 

Hadde jo vært kjempe hyggelig om vi kunne samles en dag :-) har dere lyst til det??

 

Hilsen Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

 

min gutt er født 19juli, jeg kommer fra hafrsfjord og bor fortia utforbi sandnes. men jeg er veldig gjerne med på trilletur eller annet en dag, det hadde vært veldig kos!

 

hilsen mamma til simen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia til dere som har gitt tilbakemelding her :-)

 

Skal vi treffes en dag i neste uke, f.eks tirsdagen og gå rundt Mosvannet? Treffes på parkeringsplassen v Stavanger Hallen i 11 tiden?

 

Hilsen Nina

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg er en av de som har gitt svar, men jeg er ikke så aktuell for turing for tiden desverre. Jeg er fultidsstudent og akkurat nå er det mange oppgaver som må gjøres (dårlig gjort). Men jeg kan legge inn en tråd eller melding her når det er mindre å gjøre:)

 

god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...