Gå til innhold

grimstad omegn


vilenna

Anbefalte innlegg

hei hei alle gravide damer i agder. nå er det vel på tide at vi søringer kan klare å få til et treff vi også??? hehe noen som har ide eller gode planlegging kunskaper til å få til det tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei. Enig med deg der. Vet ikke hvordan mine planleggingskunnskaper er, men vi trenger vel i utgangspunktet ikke noe mer enn tid og sted for treffet, og så ta det derfra.

Håper flere er interessert.

God jul til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.vet at vi er noen stk her i lillesand som gjerne kunne tenkt oss et treff i januar.

jeg foreslår grimstad, slik at det blir mest "sentralt" for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja grimstad er vel best siden det er midt mellom begge byene :) nå er vi i januar så la oss få til noe da jenter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,kan vi ikke bare sette en dato? jeg er ikke så kjent i grimstad egentlig, så vet ikke hvor det er greit å være...anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kafeen på odden senteret er vel ganske greit, med tanke på de som har barn fra før av,å er jo god plass der somregel vist man tar det litt tidlig på dagen å iikke i en helg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

Så koselig at det kan bli treff i Grimstad også... Noen som har forslag til når, jeg jobber 100% dagtid men har kvelder og helger til gode ;)

 

Blir det en helg tar jeg med lillegutt regner jeg med, han er 14 mnd gammel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Blir det noe treff i Grimstad tro? jeg har akkurat flyttet hit å hadde vært morro å bli kjent med noen. Jeg er 21 år å har en datter på 15 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og atter HEI :)

 

Er mange som har lyst på treff her i Grimstad ser jeg, men ingen som tar initiativ...hehe, jeg er jo en av dem så jeg kan ikke klage...

 

Men, det hadde jo vært artig med et treff... Så jeg lurer på, er det noen som fortsatt absolutt ikke kan på dagtid? Hvis alle kan dagtid, så setter jeg opp et treff til uka...må jo få det til før termin den 30.april. Selv er jeg 100% sykemeldt så jeg blir gjerne med på dagtid, om kvelden går det også greit - men da må jeg få meg "fri" fra ungene... ;)

 

Så, gi en lyd dere som jobber/studerer fortsatt, så ser vi når vi får til et treff.

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tar initiativ..jeg kan til alle døgnes tider..hehe dag å kveld hvertfall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei! Jeg er også fra Grimstad og kjenner ganske få her med barn. Er det noen her som vil treffes snart? Det hadde vært kjempekoselig. Jeg har ei jente på 6 år og venter en gutt i oktober. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg er fra grimstad og er 50% sykmeldt og kan møtes på dagentid uten om mandag og onsdager.

 

Koselig om noen får dette til.

 

Hva er alderen deres og hvor mange barn har dere fra før.

 

Jeg er 31 og venter barn nr 3. Har eb gutt på 6 og en jente på 4.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei.

Jeg er fra Arendal og fikk nettopp vite at jeg venter mitt tredje (føles fortsatt litt rart å skrive det... :) ) barn i November!

Er 25 år og har to gutter på 5 og 1 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...