Gå til innhold

Hvordan er utviklingen hos dere da?


Undrende85

Anbefalte innlegg

Her går det så det suser :) Hun har lært seg en slags uuh lyd veldig godt, så den sier vi mye annenhver gang, og hun blir så glad når vi prater sammen og "forstår" hverandre!

 

Hun holder hodet helt fint selv, vil helst sitte på pappas fang og kikke seg omkring om kvelden, og har såvidt begynt å stramme magen for å prøve å sette seg opp selv, men det går overhodet ikke så bra hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

hei har en liten gullklomp som heite Mathias og blir tre mnd på lørdag:)

han er ein utruleg blid og glad gut, han smile stort sett heile dagen:) han pratar mykje og løfter hovudet heilt sjøl. er begynt snu seg frå mage til rygg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille gutt på 3 måneder ligger etter deres barn i utviklingen. Han er kjempe blid, fornøyd og pratsom. Men hodet har han akkurat begynt å løfte fra underlaget når han ligger på magen, løfter det ikke når han ligger på ryggen. Har snudd seg over fra rygg til siden 1 gang. Leker med hendene sine og en leke. Visstnok helt normalt dette også, tenkte at det er greit å vite at ikke alle utvikler seg så tidlig som de over. Men gleder meg veldig til hans tid kommer til det (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Alle er forskjellige, og takk for det! Denne gangen som er definitivt siste for oss, synes jeg bare at alt går alt for fort... Han snur seg til siden og leker og smiler, jeg skulle ønske at han satte på bremsen så vi får tid til å nyte det. Hverdagene suser forbi og vi har nesten ikke tid til å nyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...