Gå til innhold

Hva skjer egentlig om jeg nekter å jobbe julaften?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart gi meg, men kan jo svare for min egen del - nei, jeg har ikke en jobb som krever at jeg jobber høytider. Var ganske bevisst den gangen jeg valgte utdannelse at jeg ikke skulle inn i et typisk kvinneyrke der omsorg var hovedoppgaven. Nå finnes det forsåvidt også en del typiske mannsyrker som krever skift og turnus, men i min jobb forholder jeg meg til "kontortid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste er vel enige om at kollegaen var lite umoralsk. Det som var mer interessant var HIs ikke hadde særlig mer moral hun heller. Hun vurderte bl.a. å levere falsk egenmelding og risikere at en annen mor eller far ble beordret til å ta hennes vakt. Og det kjatet om den gamle historien om at kollegaen ble foretrukket til fast stilling framfor HI! Hva i )/&%#¤&/) har det med DENNE saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har valgt yrke delvis pga gode arbeidstider. Det synes jeg HI og flere andre også burde gjøre.

 

Blir nesten som å utdanne seg til prest for så å klage over at man aldri har fri på søndager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at vi er på ANONYM-forumet? Her kan alle som vil signere med anonym uten å måtte forklare seg til noen. Driter vel i kama, syne ikke hun har SÅ mye interessant å komme med, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...