Gå til innhold

Hei alle sammen!!!!


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

Nå er det jammen snart jul igjen! Husker dere i fjor hvor alt var nytt, puppen var sår, ikke visste vi helt hvordan vi skulle ordne med MME, soving og ha tid til julegavene. Magen var bare diss, og vi svettet fortsatt etter fødselen :-) Skal si tiden har gått knakende fort, og så mye morro vi har hatt av disse små......

Nå raser min avgårde i full fart, plukker på alt, sier "se" "pappa" og "neineinei" (skjønner ikke det :-)

 

Husker dere noe av tiden før jul i fjor??? Hva er det som sitter mest i???

 

Jeg må virkelig si at jeg satte veldig pris på alle råd og hyggelige mail her inne, tror ikke jeg hadde tatt det så med ro hvis ikke dette forumet hadde vært. TAKK!!!!!!

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant det har gått fort!!! Tiden går fort når man har det morro, vettu! Jeg merker nå at babytiden er et tilbakelagt stadium. Nå reiser hun seg overalt, skjønner masse, skravler utrolig mye og hermer etter oss hele tiden. Jeg synes det går veldig fint! Ikke helt knikefrtt om natten enda, men..

 

Jeg husker julen i fjor såvidt.. Har sett noen bilder fra julaften og der ser jeg ut som den mest slitne mammaen på den nordilige halvkule!!! Jeg husker at jeg var trøtt og sliten, men når jeg ser de bildene ser jeg virkelig helt forferdelig ut!!! Juleforderedelsene var det så som så med og den som la seg sist på julaften (men gjerne skulle lagt seg først) - det var jeg. Husker og at jeg dro med meg begge barna på bussen til fotografen nedi sentrum da snuppa var 10 uker. Det var den aller første gangen hun sov 5 timer i strekk på dagen og var dermed umulig å vekke hos fotografen... Også husker jeg at jeg var på julegaveshopping og hu skrek hele tiden og jeg måtte bare dra hjem..

 

Føler at ting er litt mer under kontroll nå, ja... Og jeg husker fra storesøster at andre leveår faktisk var festligere enn det første!!! Man skulle ikke tro det var mulig;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje rart ut, men tror jeg er mer sliten nå i år jeg... Magnus på 13 mnd i dag er så super aktiv !!! Han klatrer over alt, putter alt i munnen, og må voktes hvert sekund i våken tilstand... Samtidig har jeg to til som skal ha oppmerksomhet. Eldste på 11 har akkurat fått diagnose ADD, og trenger enormt mye tid til lekser og ellers andre ting

Men kjære tid... Er jo så morro også, minsten babler i vei, og er smørblid hele dagen ::

Må bare innse at jeg ikke får gjort alt det jeg skulle gjort.. hehe..

 

Må også si at jeg har hatt stor glede og hjelp av dette forumet :)

 

Spent på hvordan det går med den lille i magen din Sunshine...

Klem til dere alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

ikke skjønner jg hvor dette året har blitt av...

det har vært veldig koselig, og det har skjedd utrolig my på kort tid!

 

snuppa tasser av gårde, klår på alt som har knapper, skravler og babler i vei :)

sier hei, hadet, mamma, pappa, baby (til dukke i bhg) og kake (lager sandkaker i sandkassa ) :)

 

julen i fjor er litt "blury"men husker hun sovnet i fanget mitt da vi delte ut julgaver, og jeg syns hun var verdens nydligste :) '(hvilket jeg syns enda slvfølgelig) og så lagde vi fotavtrykk til julgaver..

 

:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...