Gå til innhold

Julebord for oss "Oslomødre":)


Mamma og LilleBolla:)

Anbefalte innlegg

Tenker å prøve å dra igang et lite "julebord" for oss som har brukt å treffest på onsdagene.. iallefall prøve å dra ut å spise god mat å drikke litt vin nå før jul, så kan kanskje disse mennene våre ta barna en kveld.. :)

bare lurer på om det er noe interesse for det?

 

har ikke tenkt lenger enn dette, tid å sted kan vi ta om det er noen som blir med på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så braaaaa:)

skal se litt på forskjellige restauranter på god mat men ikke så fryktelig dyrt.. tenk litt på om det er et must med julemat- eller om det går bra med vanlig A la carte.. for min del trenger jeg ikke julematen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har veldig lyst til å bli med på julebord. Trenger ikke nødvendigvis å være julemat for min del heller. :)

 

Kjempegod idè!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,

 

Jeg også veldig lyst å bli med ut i byen;).Siden jeg er ikke så spisiel glad i julemat,gjerne kan spise a la carte.

 

Gleder meg til å gå ut med dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) ser ut til at vi blir en liten gjeng da..

anette er med og hun skulle høre med Jeniffer også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann jenter:)

 

for dere som ikke var på treffet i dag så har vi satt dato for julebordet.. onsdag 26. november.. håper dette passer for de fleste:) hadde jo vært gøy om ve ble en del da:) tidspunkt kan vi bli enige om neste onsdag..

 

vi satser på å spise 3. retter så sparer vi ribba, lutefisken å pinnekjøttet til jula faktisk er her..:)

 

har sett litt på menyen der jeg jobber, men kan også se på litt andre alternativer.. kan se litt på menyer å ta med forslag til neste onsdag.. på de fleste plasser er det slik at er vi en gruppe på ca 8 pers så må vi forhandsbestille mat.. å litt greit om vi velger ca det samme:)

 

gleder meg til å gå ut å spise å drikke litt vin:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Når jeg kom hjem i onsdags kom jeg på at jeg er jo hos mine foreldrer hele den uken (reiser 23 nov og kommer tilbake til Oslo 30 nov).... tenkte ikke på det i onsdags. HVIS det skulle være flere som ikke kan den 26:e så kanske vi eventuellt kan bytte dag, ellers får jeg bli med neste gang isteden...

 

Ha en god helg allesammen! Håper det blir bedre vær enn akkurat nå.

 

/A+A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Det viser seg at den 26. ikke passer for meg heller. Mannen min har vakt akkurat denne dagen så da blir det vanskelig med barnevakt...

 

Det sikkert vanskelig å finne en dag som passer for alle... Hvis det blir styrete å bytte dag så får jeg også heller bli med neste gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

Vad flink du er som ordnar upp:) Jag glädjer mig till god mat i trevligt sällskap. Såg att det är två som ej kan men jag kan fortfarande. Kan egentligen alla ukekvällar utom torsdagar och den 24/11 fram till 12 dec. Vi kan ju prata mer om detta på onsdag. Blir nog svårt att finna en kväll som passer for alle.

Mvh Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hær kan æ også fortsatt den 26. men vi kan jo snakkes nærmer om det på onsdagen ja.. skal vel godt gjøres å få alle med på samme gang, men rægne med at det ikkje blir siste gang vi finn på nåkka sånnt.. :)

uansett så kan æ stort sett allti så længe det e partalluke for da har christian fri:) med unntak av nån datoa seff..

 

men vi snakkes nu nærmer på onsdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er så forkjølet, så jeg blir nok hjemme idag.

Like bra å låta 26 november stå kvar, så får jeg bli med en annen gang. De fleste ser jo ut å kunne komme den 26:e uansett og det blir nok bare vanskelig å prøve finne nytt dato.

Kos dere idag!

/A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med dæ... men synn da..:(

 

å god bedring, har akkurat vært forkjøla å d ekje så gøy næi.. håpe anton slipp unna da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen idag jeg gikk forbi en restoran som heter "restoraneik" der ligger husker ikke akurat hvilken gata men der er 3 min fra Karl Johan,de serverer 5 retters meny for 475 kr.Jeg også kjenner en som jobber der på kjøkken og hun sa at de serverer god mat,det er en tipe gourmet restaurant og har en Michelin guide.Restaurant ser veldig fint inne,kankje vi kan spise jule middag der?Hva sines deres?Jeg trude det er ikke så vanskelig bestille et bord for 7-6-8 personer:)

 

For Inger;Siden du fikser dette for oss kanskje du kan titta på deres net sida og bestille bord for oss hvis du sines det er ok sdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, så på det.. kan sikkert bestille bord dær, dvs... æ bestille bord tel 8 per så får dokker andre si om dokker e med på den:) så får æ bare avbestille å bekrefte antalle når vi alle e enige... bør være ute i god tid med å bestille bord denna tia av åre.. :)

 

sende med linken til restauranten...

http://www.restauranteik.no/restauranteik/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har æ bestilt bord på restaurant eik, i november å desember månedene så har de 2 sittinger, dvs at vi må bestille bord enten fra klokka 18 - 2030 eller fra 2100 og ut kvelden så da har vi bord fra klokka 2100... så slipper vi å stresse med at noen andre skal overta bordet vårt:)

 

om dere ikke synes dette er greit så finner vi en annen plass..

 

ha en flott kveld jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det fortsatt mulig å være med på julebordet? Jeg har ikke vært på så mange treff, men vil veldig gjerne bli med allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det:) koselig om du kommer:)

kom til å tenke på deg i helga men har mista lappen med tlf.numrene fra helsestasjonen..

og om du vil komme på treff så møtes vi fortsatt hver onsdag kl 12 men på "kaffe med mer" (tror jeg det heter) ved ammerommet... :)

 

men da tar jeg deg med i beregninga for bordbestillinga..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...