Gå til innhold

Noen som skal ha KS i slutten av januar?


mamma til tre prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 4. febr, men regner nesten med jeg skal ha keisersnitt før den tid. Hadde det sist også pga seteleie og trangt bekken. Denne gangen sitter babyen også muligens i seteleie + at morkaken har plassert seg over hele utgangen. Dette kan jo endre seg da hvis jeg er heldig. Hvorfor skal du ta keisersnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis du skal ha ks, skal du ha det på ahus da eller? Jeg skal ha det siste uken i januar. Men du får vel ikke vite det på en god stund du da!!?

 

Hadde ks ved forrige fødsel også, som var for 4 år siden. Jeg har søkt om ks pga min mors (og mormors) fødseler. De var tøffe og min lillebror kom ikke fort nok ut. Så han har hatt varige men, vanskeligheter gjennom skolen o.l. Jeg ønsker derfor ikke å ta sjangsen på at mine fødsler også skal bli slik.

 

Så det står fødselsangst på papirene.

 

Hvor er du fra? Jeg bor i Ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd nå på torsdag. Babyen er i seteleie denne gangen også + at morkaken har ikke rikket seg, så er nok små sjanser for at det blir en vanlig fødsel på meg. Så da blir det vel keisersnitt i løpet av de to siste ukene i januar tenker jeg. Skal føde på Ahus. Er fra Nes. Blir spennende å se hvilken datoer vi får da, kanskje vi havner der samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det spennende å se dato!!! =)

Vi får holde kontakten da,slik at vi kan se om vi havner der likt! Hadde jo vært gøy å vite om noen!

 

Hvor gammelt er barnet ditt da? Jeg har en jente på 4 år fra før av. Hun gleder seg veldig til å bli storesøster! Ble noen år forskjell, siden jeg måtte gjøre ferdig utdannelsen min før vi startet på en til!

 

Terminen vår er jo ganske lik, 4 februar på deg og 5 fabruar på meg. Så da kan det jo bli ks ganske likt! Forrige gang hadde jeg det 10 dage før. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang ble det bare 3 dager før termin pga at jeg i utgangspunktet skulle ha setefødsel, men så var det en lege som plutselig fant ut at bekkenet mitt var for trangt likevel, så da ble det bestemt keisersnitt 5 dager før det ble utført. De ville vente til helligdagene var over, så da ble det kun 3 dager før termin. Regner med de ikke er så kalde denne gangen. Jeg skal på UL uke 32, så da får jeg vel kanskje dato, vet ikke jeg men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende med ny ultralyd da! Er jo ikke lenge til uke 32, synes ukene går ganske fort nå jeg. (enda ihvertfall)

 

Har du jente eller gutt i magen? Jordmor tror det er ei jente i magen min. Så da har vi mange arveklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke vite kjønnet, det gjorde vi ikke sist heller, så vi får vente i spenning:) Ja, ukene går veldig fort syns jeg, samtidig føles det som det er ganske lenge igjen

 

Er du på MSN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er på msn! Men vil helst ikke legge ut mail-adr her. =) Men kan sende det over PersonligMelding, hvis du har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...