Gå til innhold

blødende hemoroider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst må du være flink med å forebygge med masse fiberrik kost og mye drikke, og mosjon. Men har de først kommet er min erfaring med de vonde at jeg har måtte prøve hemoridesalve på apotektet (spør om råd) og hvis ikke den hjelper finnes det stikkpiller på resept å få av legen hvis bare salven ikke hjelper.

 

Hadde noen ILLE hemorider sist svangeskap...men vært mer forskånet denne gang (bare uskyldige små som ikke gjør vondt). Tvi tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også slike innvendige blødende hemmorroider. Men jeg har overhodet ingen problemer med magen. Så jeg lurer på om de bare kommer fordi man er gravid rett og slett? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje derfor du har fått de ja, for det er jo helt normalt..

Jeg har selv hatt utvendige hemmorroider, før jeg ble gravid og, men nå blør de som bare det til tider, gjør veldig vondt! har prøvd salve, men funka ikke på meg.. har ikke sagt noe til legen enda.. kanskje på tide.. =/

 

Er forresten bare på besøk her fra 2.trimester jeg, håper dere får de vekk og lykke til videre alt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å gå til legen for råd hvis det ikke går over snart, for det er endel av salvene man helst ikke skal bruke når hemoridene blør, og generelt er ingen av produktene mot hemorider anbefalt for gravide, iflg. min lege.

Jeg sverger til masse vann, linfrø, pære, svisker, biola melk og yoghurt for å holde magen igang, med varierende suksess, heldigvis er ikke mine hemorider blødende denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...