Gå til innhold

på'n igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, syns det er stas med to tette. Her har vi blitt gravide igjen, 6 uker på vei. Noen som har erfaring med to så tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj....er det mulig?

har rett og slett ikke tenkt tanken en gang. mensen er jo ikke kommet tilbake enda. når fødte du som er 6 uker på vei? gratulerer forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir da tett... Jeg har to tette, men det skiljer 19 månader mellom dem å denna gangen venter jeg minst 5 år til jeg begynner tenke på en til!!! Jeg ångrar ikke på noe men det blir ekstra mye å gjøre å med en på snart 2 år å en nyfødt!! Kan tenke meg det blir ennå mer med en som er 1 år...... Men lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har to tette allerede. Under to år imellom dem, så vi har allerede hendene fulle. Veldig fint med flere barn, men vi har ikke ork til å tenke på nummer tre akkurat nå - for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, har 13 mnd mellom mine. De er nå ca 3,5 og 16,5 mnd. Siden du er innstilt på det, vil du nok klare to tette fint. Legger ikke under teppet at det er slitsomt, tid til meg selv blir det ikke så mye av.. men synes allerede det begynner å gå litt bedre enn i starten, lille har litt bedre tålmodighet nå til å ligge alene, og det er veldig bra, for ofte skulle man jo helst gjort to ting samtidig;)

Tror det blir veldig koselig etterhvert. Største har forresten heller ikke vist særlig med sjalusi.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Å! Det hørtes faktisk gøy ut!

Kjekt for barna å ikke være enebarn, de blir nok gode venner. Dæm at jeg er alenemamma... får skaffe meg en hund etterhvert som substitutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...